Daimler Truck își propune să comercializeze doar vehicule noi neutre din punctul de vedere al emisiilor de CO2 la conducere („tank-to-wheel”) în Europa, Japonia și America de Nord până în 2039. Această misiune este susținută de o serie de proiecte deja lansate pe piață: FUSO a lansat producția de serie mică a autovehiculelor eCanter de primă generație în 2017; modelele electrice cu baterie Mercedes-Benz eCitaro, eActros și eEconic sunt în producție de serie din 2018, 2021 și, respectiv, 2022. În septembrie, a fost dezvăluit eActros LongHaul, camionul de mare tonaj cu baterie electrică, pentru transport pe distanțe lungi, cu autonomie de aproximativ 500 de kilometri, planificat pentru producția de serie în 2024.
În a doua jumătate a acestui deceniu, compania va adăuga, de asemenea, la gama sa de vehicule, camioane produse în serie cu propulsie pe bază de pile de combustie cu hidrogen. Primele prototipuri ale autovehiculelor Mercedes-Benz GenH2 sunt deja supuse unor teste intensive, atât pe pista de testare internă, cât și pe drumurile publice. Obiectivul de dezvoltare este o autonomie de până la 1.000 km și chiar mai mult. Acest lucru face ca autovehiculul să fie potrivit pentru operațiuni deosebit de flexibile și solicitante, în special în segmentul de transport de mare tonaj, pe distanțe lungi.