Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kalmar testează propulsia electrică cu pilă de combustie pe hidrogen

Kalmar a anunțat o colaborare cu Toyota Tsusho America și cu firma de consultanță în ingineria strategică de mediu Ricardo, într-un proiect de dezvoltare tehnologiei cu pilă de combustie pe hidrogen pentru utilajele folosite în terminalele logistice. Ca parte a proiectului, un client Kalmar din Statele Unite va testa două altfel de echipamente Kalmar Ottawa la terminalul lor de containere de pe coasta de vest.

Tehnologia cu cu pilă de combustie apare ca o alternativă viabilă la baterii, pentru aplicaţii cu emisii zero, în contextul în care, prin măsura „Advanced Clean Truck”, adoptată de California Air Resources Board (CARB) în 2020, producătorilor de vehicule şi de echipamente li se cere să treacă de la combustibilii fosili la tehnologia cu emisii zero, iar începând cu 2024, ponderea în vânzări a maşinilor şi utilajelor ecologice trebuie să crească: până la 30-50% până în 2030 și între 40% și 75% până în 2035. Ricardo plc, cu sediul în Marea Britanie, este responsabil pentru proiectarea, integrarea și asamblarea sistemului cu cu pilă de combustie în platforma Kalmar Ottawa. Comparativ cu soluțiile alimentate cu baterii, echipamentele pe hidrogen vor asigura un timp de funcționare extins, fără a fi necesare investiții în infrastructura de alimentare cu energie.

Articole similare

Ad