Ford Trucks a anunțat un upgrade al camionului vârf de gamă F-Max, care include motorizare și sistem de direcție noi, pentru performanțe crescute și un consum de combustibil redus, dar și optimizări pe linie de design. Astfel, noul sistem de direcție electro-hidraulic (EHPAS) este conceput pentru a îmbunătăți semnificativ confortul șoferului, cu trei moduri de conducere disponibile, menite să reducă forțele de direcție necesare cu până la 70%. Modul „Confort“ necesită cel mai mic efort din partea șoferului pentru schimbarea direcției și este cel mai potrivit pentru utilizare în trafic urban sau pentru manevre; modul „Echilibrat” oferă un comportament de direcție optimizat, iar modul „Stabil” este recomandat pentru călătorii lungi, deoarece stabilizează direcția și absoarbe mișcările mici ale volanului.
Noul propulsor GEN 1.5 dezvoltă o putere de 500 CP și are un cuplu motor maxim de 2.500 Nm, asigurând, în același timp, o economie a consumului de carburant de 5,5% grație modului de conducere ECO-Plus. Puterea de frânare a motorului este de asemenea impresionantă, de 400 kW.
Pentru o autonomie sporită, volumul rezervorului poate fi crescut opțional cu încă 450 l pentru cei 600 l disponibili anterior, iar din 2023 vor putea fi preluate comenzi pentru Ford F-Max cu rezervor de 1.350 l. Pe lângă upgrade-ul trenului de rulare, Ford Truck a extins gama de echipări opționale pentru versiunea Luxury Pack. Detaliile negre încorporate în designul exterior sunt noi, cum ar fi eticheta cromată F-MAX cu grilă neagră, mânere negre ale ușilor și carcase pentru roți cu optica neagră și autocolante pe praguri. În plus, noul design cu linii negre ale farurilor LED nu aduc doar un accent vizuale, ci luminează și mai mult drumul.