Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

A doua flota de vehicule CNG asteapta sa ia startul

Comanto 94 este cel de-al doilea operator de transport roman care a facut pasul spre CNG. Primele patru minibuze Iveco Daily pe gaz natural comprimat au ajuns la Bucuresti la inceputul lui noiembrie a.c., iar pana la finele anului viitor toata flota de vehicule care deservesc liniile regulate va fi inlocuita cu vehicule pe gaz natural comprimat. Pe langa beneficiile evidente privind reducerea emisiilor poluante, motoarele CNG sunt mult mai economice, astfel ca amortizarea investitiei se face lejer doar din scaderea semnificativa a costurilor cu carburantul.
 

Oportunitatea utilizarii CNG este inteleasa de tot mai multe companii din industrie, atat pe transportul de persoane, cat si de marfa, iar in piata au aparut deja oferte pentru achizitia la pachet de vehicule pe CNG plus statii de alimentare.
Dupa primele patru Iveco Daily CNG, in ianuarie 2017 vor veni alte sase vehicule – doua de 30 de locuri si patru de 20 de locuri – urmand ca in partea a doua a anului viitor sa fie comandate si celelalte masini, in functie de disponibilitatea statiei, care este inca in curs de autorizare.
Gheorghe Ghitulescu, administratorul Comanto 94, a optat pentru o configuratie cu geamuri duble, agregat de clima de capacitate mare, cate un calorifer pe fiecare parte a salonului, aer conditionat in bord, suspensie pneumatica pe axa spate etc. Vehiculul au o autonomie de 600 de km, suficienta pentru traseele interjudetene operate, care au o medie de 500 km dus-intors. Cele 11 rezervoare de gaz sunt integrate in sasiu si sunt fabricate din otel, astfel ca sunt extrem de rezistente, fiind testate de producator in conditii de coliziune severa. „Masinile isi vor amortiza leasing-ul – care este facut pe patru ani – din economia de carburant “, a subliniat Ghitulescu.

Articole similare

Ad