Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

ABB E-mobility și Scania întreprind cu succes primul test de dezvoltare a sistemului de încărcare de 1 MW

Scania a instalat și a testat cu succes un sistem pilot de încărcare de 1 MW de la ABB E-mobility, reprezentând următoarea etapă în dezvoltarea unei soluții de încărcare eficientă și de mare putere pentru vehiculele grele. Tehnologia va permite înjumătățirea timpului de încărcare pentru vehiculele grele.

Ambele companii s-au angajat să facă posibil un viitor cu emisii zero în domeniul transporturilor și să preia conducerea în dezvoltarea tehnologiei de mâine, în prezent. Dezvoltarea unei soluții pentru încărcarea rapidă a acestor vehicule electrice comerciale, care va oferi, de asemenea, o autonomie semnificativă, reprezintă un pas important în direcția creșterii vânzărilor de vehicule grele care pot fi conduse fără combustibili fosili.

Testarea inițială, pentru a dovedi viabilitatea tehnică a încărcării cu un curent puternic, reprezintă un prim pas important către viitorul sistem MCS de la ABB E-mobility. Acesta va avea ca rezultat implementarea progresivă a încărcătoarelor de mare putere, începând de la 1.500 de amperi și extinzându-se, în cele din urmă, până la domeniul de aplicare complet al MCS de până la 3.000 de amperi. Acesta este un standard de încărcare în care atât Scania, cât și ABB E-mobility au investit și au avut un rol esențial în dezvoltarea acestuia în colaborare cu CharIN (standardul MCS este așteptat în 2024).

Tehnologia MCS este esențială pentru camioanele electrice de cursă lungă ale Scania, unde atât timpul de conducere, cât și cel de odihnă sunt reglementate prin lege. Vehiculul poate fi condus timp de maximum 4,5 ore înainte ca șoferul să ia o pauză de 45 de minute, iar în acest timp camionul trebuie să încarce suficientă energie pentru a funcționa încă 4,5 ore. Din cauza dimensiunii bateriilor, este esențială atât încărcarea rapidă, cât și cea de mare putere.

„Observăm un impuls pentru transportul electric, iar obiectivul nostru este ca, până în 2030, 50% din toate vehiculele pe care le vindem anual să fie electrice. Pentru a atinge acest obiectiv va fi nevoie de infrastructură, iar MCS este o piesă crucială a puzzle-ului pentru infrastructura care va urma”, a declarat Fredrik Allard, șeful departamentului E-mobility, Scania.

În calitate de lider mondial în domeniul soluțiilor de încărcare a vehiculelor electrice, ABB E-mobility se află în prima linie în ceea ce privește furnizarea de infrastructuri de încărcare fiabile și de capacități de service robuste de care au nevoie flotele pentru a face cu succes tranziția la electricitate.

Chris Nordh, Global Head of the Fleet & Transit business la ABB E-mobility, a adăugat: „Suntem încântați să colaborăm cu Scania la acest proiect pilot de referință, care va crea un precedent pentru acest sector și identifică unul dintre modurile în care abordăm în colaborare parteneriatele de încărcare OEM, verticalizând în mod eficient stiva tehnologică pentru a crea experiențe excelente pentru utilizatorii finali.”

„Astăzi este o zi incitantă și așteptăm cu nerăbdare multe alte repere care vor urma, pe măsură ce vom continua să dezvoltăm o experiență de încărcare de calitate, fiabilă și fără întreruperi pentru flote.” Începând din acest an, Scania poate oferi camioane cu conectorul MCS pre-standard clienților cu nevoi specifice și pronunțate, producția urmând să înceapă în 2024. ABB E-mobility va introduce următoarea iterație a tehnologiei sale MCS la sfârșitul anului 2024/începutul anului 2025.

Articole similare

Ad