AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

ACEA si IRU cer scaderea consumului de combustibil

In contextul continuarii discutiilor dintre Parlamentul European si Consiliul European pentru ajunge la un acord cu privire la propunerea CE de modificare a Directivei 96/53/EC cu privire la dimensiunile si masele maxim admise, ACEA si IRU au cerut factorilor de decizie sa imbunatateasca eficienta consumului de combustibil mai degraba decat sa se ocupe doar de performanta aerodinamica a vehiculelor, ca o conditie pentru a permite cresterea lungimii maxim admise a vehiculelor.
 

Discutiile au urmat propunerii CE de a obliga producatorii ca orice crestere a lungimii vehiculelor, inclusiv a cabinei acestora, trebuie sa includa imbunatatiri ale aerodinacimii, sigurantei si confortului vehiculelor. „Acordul final asupra dimensiunilor si maselor maxim admise trebuie sa permita operatorilor de transport sa isi reduca in continuare consumul, sa-si creasca eficienta, confortul si siguranta in conditiile a cat mai putine restrictii. Solicit factorilor de decizie europeni sa ajunga la o intelegere care sa asigure beneficiiile pe care ni le dorim cu totii“, a explicat Michael Nielsen, secretarul general al IRU.
Industria de transport rutier va continua sa joace un rol cheie intr-un sistem de transport sustenabil si eficient.

Articole similare

Ad
Ad