Gama de semiremorci agabaritice Goldhofer STZ–MPA are la baza designul cadrului STZ-L (suspensie pneumatica), cu experienta tehnica acumulata in mai multe decade, si suspensia MPA pe axa simpla, aflata in curs de patentare, dar prezentata la Bauma 2013.
Dupa dezvoltarea si testarea pe sosea si off-road, Goldhofer a reusit adaptarea cunoscutei suspensii a rotii frontale MacPherson (de pe automobile) la remorcile joase si optimizarea acesteia in functie de cerintele transportului agabaritic.
MPA de la Goldhofer este cel mai usor sistem cu axa simpla de pe piata de remorci, proiectat cu utilizarea unui minimum de componente (doar trei principale – transportor de roti cu frana, bara pentru absorbtia socurilor si un brat de suspensie) pentru realizarea unor functiuni precum controlul axei, virarea, suspensia si amortizarea. Transferul fortelor catre structura cadrului este realizat cu articulatii moleculare si conexiuni corespunzatoare cu suruburi.
Cilindrii franei sunt protejati complet si montati in paralel cu bara pentru absorbtia socurilor, cu un ampatament mare la sol al dispozitivului de eliminare a jocului, in vreme ce circuitul de franare este de asemenea protejat dupa ce a fost fixat pe bratul suspensiei.
Sistemul complet se distinge printr-un unghi de virare de pana la 60 de grade, ceea ce permite o virare auxiliara.
Constructia usoara ofera operatorului beneficii notabile ale sarcinii utile, reducand de asemenea numarul de axe (de exemplu, in unele cazuri o semiremorca cu patru axe, STZ-MPA poate fi utilizat pentru acelasi transport ca o semiremorca obisnuita cu cinci axe cu suspensie pneumatica).
Prin utilizarea sistemelor STZ-MPA de la Goldhofer, operatorul are in permanenta numarul optim de axe corespunzator sarcinii de transport.