Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Am implinit 100 de numere. Mergem mai departe!

Adrian Adamesteanu, marketing and sales manager Mercedes-Benz Romania SRL
In anii 2002-2003, informatiile referitoare la piata de autovehicule comerciale din Romania erau precare, iar uneori, pe segmente specifice de piata, practic inexistente. Aparitia unei noi publicatii de specialitate a fost de bun augur si a semnalat un pas inainte spre dezvoltarea pietei de transporturi, implicit a importurilor de autovehicule comerciale. Nevoia informatiilor de calitate a fost corelata cu aparitia revistei Tranzit.
Ne bucuram ca revista Tranzit a supravietuit perioadei de criza si chiar si-a imbunatatit permanent calitatea articolelor si a informatiilor prezentate, semn ca este condusa de o echipa de oameni dedicati si adevarati profesionisti.
 

Pentru noi, Tranzit reprezinta revista care dezvolta piata transporturilor si masoara pulsul pietei de transport si de logistica din Romania. E un instrument indispensabil pentru analiza pietei de autovehicule comerciale din Romania.
Informatii pentru transportatori, analiza segmentului de transport, evolutia pietei de logistica, prognoze, estimari si multe alte informatii sunt prezente lunar in revista Tranzit.
In plus, conferintele tematice care reunesc companii de transport, cei mai importanti lideri de opinie din acest domeniu, au generat permanent discutii constructive si au furnizat solutii la situatiile de criza prin care trec transportatorii.

Dana Bejan, managing partner CTE Trailers
La aceasta aniversare, m-am hotarat sa caut in arhiva CTE Trailers si sa urmaresc numarul de reviste Tranzit arhivate in sediul nostru. Am constatat cu uimire ca intr-adevar exista fiecare numar arhivat si, mai mult de atat, exista numere din revista in care sunt articole subliniate sau pe marginea carora sunt trecute remarci, mai ales din partea reprezentantilor nostri de vanzari.
Si mi-am dat seama de ce. Echipa de jurnalisti profesionisti Tranzit a anticipat evenimente care urmau sa se intample, simtind care este trendul si informand foarte bine si complet cititorii. Astfel, Tranzit a devenit lider de opinie in industria transporturilor si logisticii in transporturi. Profesionalismul jurnalistilor, dar si al managementului, s-a observat clar si in momentele 2006-2007, cand Tranzit a vazut tendinta catre schimbare, cand informatia cu privire la logistica a inceput sa ocupe din ce in ce mai mult spatiu in cadrul revistei. Totodata, articolele obiective si pertinente, avand drept continut partea legislativa care reglementeaza transporturile, au fost pentru noi o sursa de informare corecta.
In revista Tranzit, ca partener in cei sase ani ai sai de existenta, avem intotdeauna un colaborator gata sa ne sustina cand avem actiuni orientate catre piata si catre informarea clientilor sau apeluri catre unitatea lor.
De aceea multumim pentru implicarea pe care Tranzit o are in industria noastra si speram sa ne reintalnim numai cu aceleasi cuvinte de lauda si la 200 numere.

Iancu Craciunoiu, director general Autoritatea Romana Rutiera
Pentru unii, 100 de editii ale unei reviste sau ale unui ziar pot parea putine. Eu stiu insa ca acestea au fost cele mai grele. De acum, provocarea este sa mentii stacheta ridicata. V-o spune un jurnalist, ajuns acum un partener de discutie aflat la celalalt capat al firului. Din pacate pentru noi, din fericire pentru hartia alba, subiecte de abordat sunt multe, poate exagerat de multe. Sa le alegi pe cele mai importante, mai relevante pentru cititor, fara sa te duci inspre zona derizoriului sau a scandalului, este o intreprindere pentru profesionisti. Va doresc numai subiecte care sa ne tina atenti pana la final si sa ne mai dea si cate o idee buna. Pentru ca, nu-i asa, ideile sunt cele care ne pun in miscare. In noi veti avea permanent un partener de discutie. Succes!

Radu Dinescu, secretar-general UNTRR
Tranzit este o revista profesionista dedicata profesionistilor din transporturi, un partener de incredere pentru asociatia noastra in dezvoltarea de evenimente PR si comunicare in domeniul transport si logistica. Apreciem ca informatiile furnizate de UNTRR si interviurile cu firmele membre UNTRR au fost publicate in mod profesionist, reflectand mesajele asociatiei noastre.
Interviurile cu profesionistii in transporturi si reprezentantii autoritatilor sunt de un real interes pentru asociatia noastra, furnizandu-ne informatii de actualitate privind tendintele si dinamica pietei romanesti de transport rutier.
Publicarea de statistici ARR privind piata transporturilor (flota nationala, numarul de operatori de transport activi), reflectand contractia pietei de transport, ne-au oferit informatii deosebit de utile in consolidarea analizelor si interventiilor asociatiei noastre privind situatia grava a transporturilor rutiere la acest moment de criza economica si financiara.
Interesanta si inedita ni se pare si sprijinirea proiectului privind infiintarea unei asociatii a operatorilor de depozite frigorifice.

Diana Dumitran, marketing manager Cefin Romania
Tranzit nu este pentru noi numai o revista, este un provider de informatii pertinente si relativ dificil de colectat, atat pentru operatorii logistici, cat si pentru furnizorii de servicii si produse pentru acest sector economic, cum este si Cefin. Formatul electronic al revistei ne ajuta sa circulam in timp real informatia in reteaua noastra de filiale si catre tot middle managementul companiei si a devenit in scurt timp pentru noi un instrument util si usor de folosit.
Tranzit ne ajuta pe noi, ca furnizor, sa ne completam informatiile despre dimensiunile pietelor in care activeaza clientii nostri, sa analizam anumite aspecte foarte particulare ale pietei de transport si cateodata chiar sa ne punem in legatura furnizor-client in intalniri informale.

Romeo Dumitru, logistics manager Henkel Romania
V-am descoperit in 2005, cand eram director de logistica la Aquila. Pentru mine, Tranzit reprezinta un monitor al pietei de logistica, cu accent pe piata de transport. Ca orice monitor de piata, ne ajuta sa aflam lucruri noi despre piata de logistica si ne ofera informatii utile, cu cifre si date. De altfel, plusurile revistei Tranzit sunt tocmai capacitatea de a oferi cifre concrete in domeniul pietei de transport, pe care am dori-o la acelasi nivel pentru zona de warehousing si logistica (ca pachet integrat de transport+warehousing).

Dragos Geletu, director general KLG Europe
Cu toata sinceritatea, cred ca Tranzit inseamna pentru noi, cei din breasla, ceea ce inseamna un Ziar Financiar de calitatea pentru orice om de afaceri care vrea sa fie informat. Mai mult, in conditiile pietei de transport si logistica din Romania, este poate singura sursa de informare si acces la problemele/provocarile sectorului de business in care activam. Nu in ultimul rand, o echipa de profesionisti, oameni de incredere si care pun accent pe calitate, si nu pe cantitate. Dupa cum se prezinta industria noastra si la cat de sarac este accesul la informatii in timp real, nu putem spune ca informatiile publicate in revista reprezinta totul, dar, cu siguranta, reprezinta mult mai mult decat nimic. Am fost impresionat de faptul ca ati sustinut intotdeauna diverse conferinte, seminarii etc. organizate de alte asociatii, dar ati avut un asa-zis «low profile», fara sa faceti caz de suportul pe care l-ati dat organizatorilor.

Timotei Giurgi, director general EVW Holding Romania
Un om de calitate intalnesti mai rar, astfel ca noi masuram relatia EVW/ DAF cu Tranzit inca de cand a inceput colaborarea noastra cu Marilena, in 1996-1997. In ceea ce priveste Tranzit, am avut discutii inca de la ideea inceputurilor unei asemenea publicatii, pentru care, am spus atunci, ca si acum, am tot respectul.
Pentru noi, Tranzit reprezinta un mijloc corect si echidistant de informare asupra noutatilor si situatiei din zona producatorilor de echipamente si camioane, dar si pulsul activitatilor de transport si logistica, activitati care ne privesc in mod direct, deoarece produsele si serviciile noastre vin sa asigure transportatorilor calitatea unor reparatii de care consider ca este nevoie permanent.
Apreciem echidistanta, dar si calitatea prin care ati reusit sa va faceti respectati atat de principalii furnizori de produse si servicii, cat si de transportatori. De asemenea, de remarcat e modul in care ati intrat in juriile internationale Vanul Anului si Camionul Anului, participand la testele si votul stabilirii ierarhiei celor mai bune camioane lansate in fiecare an in Europa.
Sunteti profesionisti si sper ca experienta dobandita pana acum va va ajuta si pe viitor, iar din revista voastra ne vom culege cu totii informatiile necesare, de altfel foarte bine rezumate si structurate. Succes!

Ion Lixandru, director general Camion Logistic
Cu Marilena m-am cunoscut la inceputurile ei de realizator de materiale in domeniul transporturilor, cand mi-a luat un interviu, in 1996, publicat sub titlul „Un transportator mic, de echilibru“. Apoi a urmat perioada frumoasa a transporturilor, cand a inceput       seria de intalniri cu transportatorii la Club Tezaal, pentru dezbateri. La scurt timp, inevitabil, a aparut Tranzit, cu o echipa plina de ambitie si profesionalism, care intr-o perioada de reasezare economica s-a distantat pe piata de transport, mentinand ridicata stacheta in ceea ce priveste calitatea materialelor, dar si realizarea de intalniri periodice intre transportatori si autoritati, secondati de jucatorii performanti din domeniu si servicii conexe, capabili sa exprime barometrul pietei in fiecare moment. La multi ani si felicitari!

Irina Marcov, marketing communication manager Volvo Romania
Pe cei, sau mai bine zis, pe cele care au realizat si au format Tranzit le cunosc aproape tot de atatia ani de cand lucrez pentru Volvo.
Am urmarit evolutia, fireasca, de altfel, atunci cand exista ambitii si consecventa, a activitatii revistei Tranzit. S-au schimbat atatea in toti acesti ani, de la numarul de pagini la realizarea de diverse suplimente si anuare, pana la implicare sau organizarea de evenimente sau chiar expozitii. Ceea ce nu s-a schimbat a fost interesul pentru subiecte noi, dorinta de a diseca fiecare tema, de a o intoarce pe toate partile, de a fi prezenti unde se intampla lucruri, de a afla ce-i preocupa pe transportatori, pe furnizori, pe jucatorii din industrie. Au dovedit continuitate, consecventa si profesionalism, iar toata aceasta experienta acumulata defineste ceea ce reprezinta Tranzit astazi.
Un proiect caracterizat de o viziune puternica!
Dorim echipei Tranzit mult succes in continuare!

Daniela Midvichi, director de vanzari International Lazar Company
La inceputul anilor 2000 am cunoscut acest proiect curajos de a diversifica piata publicatiilor de profil din Romania, prin aparitia revistei Tranzit. In prezent, Tranzit reprezinta un mijloc de informare eficient si o legatura permanenta cu mediul economic caruia ii apartinem. Chiar daca uneori avem opinii diferite fata de cele exprimate in articole, este o deschidere formidabila sa luam contact si cu opiniile altor parteneri sau colegi de breasla. In orice caz, beneficiem de o interpretare corecta, obiectiva, a evenimentelor, de o abordare incisiva si de comentarii pertinente pe subiect. Foarte interesante sunt si conferintele organizate periodic cu transportatorii.

Mihai Pasol, director de marketing Scania Romania
Din cate stiu, noi am fost unul din primii vostri colaboratori, personal eu lucrez cu voi de 5-6 ani. Pentru noi, Tranzit reprezinta un mijloc de informare foarte pretios, pe de o parte, si un mijloc de a ajunge cu informatii la clientii si potentialii nostri clienti. Informatiile din revista ne ajuta sa intelegem piata din Romania si totodata sa luam anumite decizii in activitatea noastra.
Un aspect inedit in ceea ce priveste relatia noastra cu Tranzit ar putea fi inceputul ei zbuciumat, cand, din cauza unor probleme de comunicare, am avut niste intalniri foarte tensionate, care au avut insa un final fericit. Cred ca faptul ca aveti 80% din echipa de sex feminin va ajuta foarte mult in ceea ce priveste comunicarea, chiar daca domeniul este unul populat in general de reprezentanti ai sexului masculin. Nu gasim in niciun fel incomod sa oferim la teste camioane Scania redactorilor de sex feminin, mai ales ca si in Suedia multi din instructori sunt femei.
Recomandarea majora pentru viitor este sa faceti tot posibilul sa nu reduceti din calitatea serviciilor prestate. Sunt vremuri foarte grele si toate companiile tind spre reducerea drastica a costurilor, de multe ori acest lucru reflectandu-se negativ in calitatea produselor si a serviciilor.
In rest, sa ne auzim cu bine la numarul 200!

Eusebiu Pistru, Secretar de Stat, Ministerul Transporturilor si Infrastructurii
Am onoarea sa va felicit in primul rand pentru performanta celor 100 de editii ale revistei Tranzit. Ma gandesc ca a fi jurnalist in vremurile acestea complicate este o preocupare curajoasa, care pune la incercare pasiunea si experienta, mai ales in domeniul transporturilor. Tranzit si-a mentinut de la inceput transparenta si obiectivitatea prin materiale de analiza a pietei, investigatii si interviuri pertinente. Cu atat mai mult meritati respectul breslei, cu cat, iata, chiar si noi, cei aflati in centrul atentiei revistei, intelegem sa primim si sa va multumim pentru critica. Numai printr-un dialog permanent, facilitat si de  mass-media, autoritatea si sectorul privat pot gasi impreuna solutii, genera proiecte, rezolva conflicte. Va doresc succes si sa ne revedem la editia 200.

Decebal Popescu, manager Cartrans
Pentru noi, revista Tranzit inseamna ceea ce insemna pentru romanii (bucuresteni in special) Ziarul Universul in perioada interbelica. Adica acea revista pe care o devorai din scoarta in scoarta si pentru care il alergai pe baiatul cu ziarele sa mai prinzi si tu un exemplar si in felul asta sa afli „pe ce lume esti“.
Asa facem si noi astazi cu Tranzit, pe care nu mai avem rabdare sa-l primim in varianta printata si avem posibilitatea sa citim putin mai devreme online materialele care ne privesc.
Tranzit este si va ramane barometul pietei romane de transport si logistica, intretinut de o mana de persoane de sex feminin, inzestrate cu o daruire exemplara si un talent deosebit, ce au reusit in multe ocazii sa transforme aceasta lume preponderent a barbatilor („neamul lui manivela“) intr-una inteleasa de toata lumea, prezentand in paginile revistei modele de succes din toate sferele business-ului denumit generic logistica, dar si exemple „asa nu“ care sa-i ajute pe toti cei care s-ar gandi intr-o buna zi sa porneasca o afacere in domeniu.
Avand in vedere faptul ca cea mai mare parte din informatiile pe care le publicati vin tot din randul celor care citesc revista, nu au cum sa fie mari diferente intre realitatea din teren si „filmul“ prezentat in revista. Bineinteles, romanii sunt o natie care nu prea are obiceiul sa imparta ceva cu cineva, dictonul „sa moara capra vecinului“ fiind probabil la rang de imn national. Asa ca de multe ori se feresc sa spuna lucrurilor pe nume sau sa dea informatii reale cu privire la modul cum isi conduc afacerea sau rezultatele muncii lor. Dar aici interveniti voi, cei care, prin atatea experiente in acesti ani, ati invatat sa faceti diferenta intre adevar si „aproape adevar“. Astfel ca, in paginile revistei, am gasit de fiecare data informatii filtrate bine, bazate pe realitati, pe opinii ale unor voci recunoscute in domeniu, specialisti. De asemenea, ceea ce apreciez ENORM la toti membrii echipei voastre este faptul ca nu v-ati „subordonat“ sub nicio forma vreunei organizatii politice sau sindicale, asociatii profesionale sau mai stiu eu ce sunt. Ati reusit sa mentineti echilibrul intre toate aceste forte si in acest fel sa aveti credibilitate maxima. Ati dat cuvantul cand a fost cazul si autoritatilor, ati criticat de cate ori ati avut ocazia aceleasi autoritati si sper sa faceti acest lucru si in continuare.
Cat priveste o amintire despre voi… nu stiu ce sa zic, cu siguranta cea mai frumoasa amintire va fi urmatoarea intalnire si apoi urmatoarea… si urmatoarea… si tot asa.
Pentru mine este categoric o onoare sa apar in paginile revistei dumneavoastra, sa va cunosc, sa va consider prieteni inainte de orice altceva si sa stiu ca aduc si eu cateodata o mica si neinsemnata contributie la realizarea unei anchete, a unui articol, a unui studiu care mai apoi poate fi imprumutat de cei interesati si folosit in dezvoltarea companiei lor. Cred ca asta va fi, peste ani, cea mai frumoasa amintire.
Va felicit inca o data si va doresc sa ne revedem si la numarul 200! Daca il prind si pe 500…

Adina Somesan, marketing manager Iveco Romania
Am descoperit Tranzit mult inainte de a incepe sa lucrez in marketing, asteptam luna de luna sa vad ce mai apare nou pe piata, iar in prezent revista inseamna reperul profesionist din bransa, seriozitate si multa, multa munca. Inseamna daruire, pasiune pentru ceea ce faci. Cel mai interesant aspect este faptul ca revista Tranzit este, intr-un fel, dovada ca femeile pot activa cu succes in domenii in care nu le-ai vedea. In afara acestui aspect, consider foarte importanta relatia pe care o aveti cu jucatorii de pe piata, cu marii transportatori. Sunt foarte interesante evenimentele organizate de Tranzit, care se bucura de prezenta in numar mare a transportatorilor, lucru rar in ziua de azi.

Raluca Saman, marketing manager Renault Trucks Romania
Sincera sa fiu, nu stiu daca Tranzit este cea mai veche revista de profil de pe piata, cu siguranta insa este cea mai constanta, indiferent de schimbarile care au avut loc in acest domeniu. Pentru Renault Trucks, Tranzit reprezinta o sursa de informare importanta atat asupra utilizatorilor finali de camioane, cat si a activitatilor celorlalti producatori din bransa. Apreciez totodata flexibilitatea echipei si profesionalismul cu care isi verifica informatiile. Personal, sunt impresionata de faptul ca redactorii sunt de sex feminin in mijlocul unei industrii preponderent masculine, probabil aici se afla si cheia succesului. Imi amintesc chiar un eveniment de test-drive in Franta la care am invitat si o reprezentanta Tranzit, care in final a scos un consum mult mai bun decat ceilalti jurnalisti barbati

Articole similare