Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Știri

Elvada Company: “Suntem pregătiți să acoperim toată Europa de...
Intrarea României și cu granițele terestre în Schengen de la 1 ianuarie reprezintă șansa Portului Constanța de a concura mult mai activ porturile din...
Citește mai mult
Jungheinrich lanseaza stivuitorul combi EKX 514-516
Jungheinrich va lansa in cadrul...
Mai multe controale la granita dintre Germania si Danemarca
Potrivit UNTRR, incepand din 4 ianuarie 2016, autoritatile daneze...
Legea 352/2015 aduce schimbari in statutul ISCTR, cu aplicare din 2017
La sfarsitul anului trecut a fost adoptata legea 352/2015, care...
H.Essers, Com Divers Auto si Dianthus Company se mentin in topul...
Pentru 2016 au primit autorizatii CEMT 410 companii de transport...
Boris Billich va fi directorul de vanzari al Schmitz Cargobull
Consiliul de administratie...
Lupta stransa la categoria grea intre MB si Volvo
Conform statisticilor DRPCIV, din categoria autovehiculelor...
EVW a vandut cu 65% mai multe camioane catre firme romanesti
EVW Holding a vandut anul trecut 710 camioane DAF noi (95% au fost...
Mercedes-Benz a livrat anul trecut mai multe flote decat in 2014
Mercedes-Benz a livrat numeroase flote in 2015, ponderea lor in...
Renault Trucks incepe sa-si cristalizeze segmentul de clienti
Dupa doi ani de reorganizare a retelei de vanzari si de reinnoire a...
„Krone, prima optiune a clientilor de flote“
Piata de semiremorci a crescut in 2015 in Romania, astfel ca si...
Hochstaffl isi extinde gama de semiremorci noi
Hochstaffl si-a completat in 2015 oferta de vehicule noi cu...
Pietele in curs de dezvoltare sunt cele mai interesante pentru DKV
DKV este prezent pe piata din Romania de sapte ani si de atunci a...
Plata taxei de drum din Belgia nu necesita dispozitive speciale pentru...
TSG euroShell continua sa livreze...
Scania Romania si-a crescut cota de piata in 2015
Seful Scania Romania si...
InterCargo incheie 2015 cu peste 120 de semiremorci vandute
InterCargo a avut anul trecut o cifra de afaceri de 13 milioane de...
1 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 995
Ad
Ad
Ad