Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

mai 2023

Revista poate fi descărcată doar de către abonații Tranzit. Abonează-te acum!

sau

EDITORIAL
Lupta pe Pachetul Mobilitate s-a mutat la CJUE

GALA TRANZIT
UE strânge lațul sustenabilității

SUSTENABILITATE
Obligația de sustenabilitate nu înseamnă doar un transport cu zero emisii

TEST-DRIVE
Planificarea, cheia exploatării unui camion electric

Freightliner Cascadia Autonom: Încă un pas până la camioanele fără șoferi

ULTIMA ORĂ
Alex Internațional Transport a fost cumpărată de grupul francez Walden

STATISTICI DRPCI
Piața de camioane grele a crescut cu 20%

LIVRARE Schmitz Cargobull S.KOe
România, gazda unei premiere europene

LANSARE
Ford Transit Courier intră în producție la Craiova

STRATEGIE
Ford Otosan continuă investițiile în fabrica de la Craiova

INTERMODAL
Railport Arad: Revenire la nivelul din 2021, cel mai bun an din istoria firmei

Studiu de piață: Strategie unitară și coordonarea investițiilor pe feroviar

VAMĂ
Posibile costuri neprevăzute și cum pot fi ele evitate

SIGURANȚĂ RUTIERĂ TransPeco Logistics & Distribution
Prevenția presupune efort și costuri, dar aduce și multe satisfacții

INAUGURARE East Truck Center Galați
AIC Trucks continuă strategia multibrand cu un service nou la Galați

ANALIZĂ CNR Franța
Productivitate mai mică și costuri mult mai mari decât în 2021

Advertorial
Varta: VARTA® PROMOTIVE AGM – PRIMA OPŢIUNE PENTRU ECHIPAREA DIN FABRICĂ A CAMIOANELOR

GOODYEAR: Tauros montează primul Goodyear TPMS din România

UNTRR – LUTZ: „Neglijență gravă” în transportul rutier de mărfuri – vi s-a întâmplat vreodată?

Suplimente

Edițiile trecute