Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

ianuarie 2023

Revista poate fi descărcată doar de către abonații Tranzit. Abonează-te acum!

sau

EDITORIAL
Urmează un an decisiv în aplicarea Pachetului Mobilitate

LEGISLAȚIE
DIRECTIVA 1057/2020: Acordarea unei indemnizații de hrană, necesară pentru evitarea oricărui risc fiscal, dar costisitoare

Pachet Mobilitate: ISCTR controlează întoarcerea camioanelor

RO e-Transport: Declararea bunurilor cu risc fiscal ridicat în RO e-Transport e obligatorie!

Internațional CEMT 2023
Mai multe autorizații, pentru mai mulți doritori

STATISTICI DRPCIV
Piața de camioane a crescut cu 16%, iar cea de semiremorci cu 6%

JURIDIC
Amendă DREAL pentru pauza de 45 de ore, anulată pentru vicii de procedură

CAMIOANE
TH Trucks: Un an de referință și de consolidare

DAF Trucks: Cotă de piață de peste 17% în Europa

Cefin Trucks: Un an cu multe provocări, dar și cu noutăți și satisfacții

Iveco: Creștere peste creșterea pieței la vânzările de vehicule noi

MHS Truck & Bus: Vânzări cu 7% mai mari decât în 2021

Mercedes-Benz: Cel mai bun an de după criză

Cea mai mare creștere a cotei de piață dintre toți importatorii

Renault Trucks: Renault Trucks a livrat primul model T cu Turbo Compound în România

Renault Trucks: Consum de combustibil cu până la 10% mai mic

Livrare: Service-ul a salvat anul

Volvo Trucks: Un an bun pe aproape toate planurile și la fel de mult optimism pentru 2023

Semiremorci, remorci, suprastructuri
CTE Group: Rezultate peste așteptări

Semiremorci
Evo Trailers: Gras s-a alăturat Fliegl și D-Tec, producători reprezentați deja în România

Premium Trailers Store: Cel mai bun an de până acum, mai ales datorită stocurilor

Schmitz Cargobull: Crește gradul de specializare, complexitate și digitalizare

INTER CARGO : Rezultate financiare pozitive și noi linii de business, începute cu succes

Suplimente

Edițiile trecute