EDITORIAL
Trebuie sa ne recapatam demnitatea
CABOTAJ
Din 2012 avem liber. Suntem primiti cu bratele deschise?
COST/KM
Romanii merg pe sarma si in 2011
ANCHETA Tarif minim/km
Si pro, dar mai ales contra
COST/KM
Romanii nu mai pot fi ieftini
LANSARE MB BlueEFFICIENCY Power
Mercedes-Benz a prezentat primul motor Euro 6
STRATEGIE
Solutii impotriva fluctuatiilor de pe piata
TEST DRIVE Premium Optifuel
Optiroll creste economia Premium Optifuel cu inca 1%
LANSARE Renault Trucks – Editii limitate
Magnum “Route 66” si Premium Route “Truck Racing”
COMBUSTIBIL
Acciza trebuie folosita in interesul transportatorilor
INTERVIU
“Daca nu se vindea, Romtrans ar fi putut da faliment in 2011-2012”
FOCUS Orientul Mijlociu
Transportatorii romani, invitati pe o piata dominata de turci
ARCTIC VAN TEST 2011
MB Vito a castigat la mustata
TEST DE ANDURANTA
Isuzu LE 35 s-a “integrat” bine flotei edy Logistics
VAMA
Proceduri simplificate, dar nu si pentru transportatori
SIGURANTA
Fixarea corecta a marfii, prea importanta sa mai fie ignorata
REGLEMENTARI
UNTRR cere un Cod al muncii echitabil si pentru angajatori
MARITIM
Grupajul merge bine si pe timp de criza
PREZENTARE
Consum redus, siguranta si rezistenta indelungata intr-o singura anvelopa
TENDINTE
Design vs. functionalitate
FOCUS Irlanda
O insula de modernism rural
SERVICE GIG Impex
Gama de servicii extinsa, mai multa eficienta
SERVICE EVW Holding Craiova
Mai aproape de cele 500 de DAF-uri din Oltenia
PREZENTARE
Continental pune accent pe economie
SERVICE
Intretinerea si anvelopele, sub 10% din costul de transport
FLASH
Pana si piata din Grecia se liberalizeaza din 2013
Exporturile incep sa scada
In Turcia se merge cu “foaie de concediu”
Cresteri semnificative pentru Daimler Trucks in 2010
Pietele de trailere vest-europene, pe drumul catre o recuperare deplina
IDS a lansat solutia de preplata pentru Fuelcard
Prima tara de export pentru Auer
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit