EDITORIAL
Incepem sa invatam cum se face lobby
Pachet Mobilitate 1
Protest romanesc in fata PE in ziua votului
Opinii Vio Trans Grup
„Transportatorii care lucreaza in Comunitate risca sa-si piarda identitatea.“
Aniversare Renault Trucks Romania
20 de ani si 10.000 de unitati vandute
Eveniment
Renault Trucks Optifuel Challenge, in varianta si mai festiva
Cefin Trucks: Lider pe segmentul de constructii si vehicule municipale
Piata Renault Trucks
2018, un an de crestere
Special
Carburant: Pentru unele firme inca mai este posibila optimizarea costurilor
AS 24: Afaceri in crestere in 2018, un plan de dezvoltare ambitios in 2019
DKV Euro Service: Crestere organica prin servicii diversificate
Affinity Transport Solutions: Servicii integrate, in continua dezvoltare
Carburant: MOL Romania: acoperire optima in Europa, servicii personalizate
Eurowag: Cu un pas inaintea cererii clientilor
Feribot: Transportul maritim castiga teren
Taxe: Pretul motorinei trebuie analizat in contextul taxelor ce pot fi recuperate
Transpotec Logitec 2019
Carosierii italieni, interesati de pietele de export
Test-drive Opel Combo Life
Ideal pentru curse shuttle si VIP
Interviu Gabor Sandor, presedinte IFPTR
De 20 de ani in slujba oamenilor din transporturi
Transport Expres
S-a inversat raportul dintre profit si salariile soferilor
TEN-T
Investitii uriase pentru injumatatirea ponderii logisticii in pretul final al produselor
Dakar
„Cea mai grea competitie din cariera mea“
Flash
Timocom: O balanta comerciala deloc echilibrata
Hengst: Calitate premium a marcii, cu un partener autentic
Hermes Forwards: Focus pe nevoile clientilor si ale partenerilor
TSG Euroshell: Anticiparea, avantajul unei relatii cu TSG
PIB-ul estimat pentru 2019-2020, sub valorile anterioare.
Făra suplimente
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit