Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

tranzit cuprins aprilie 2019 tranzit

Revista poate fi descărcată doar de către abonații Tranzit. Abonează-te acum!

sau

 

EDITORIAL
Incepem sa invatam cum se face lobby  

 

Pachet Mobilitate 1
Protest romanesc in fata PE in ziua votului  

 

Opinii Vio Trans Grup
„Transportatorii care lucreaza in Comunitate risca sa-si piarda identitatea.“  

 

Aniversare Renault Trucks Romania
20 de ani si 10.000 de unitati vandute  

 

Eveniment
Renault Trucks Optifuel Challenge, in varianta si mai festiva
Cefin Trucks: Lider pe segmentul de constructii si vehicule municipale

 

Piata Renault Trucks
2018, un an de crestere  

 

Special
Carburant: Pentru unele firme inca mai este posibila optimizarea costurilor
AS 24: Afaceri in crestere in 2018, un plan de dezvoltare ambitios in 2019
DKV Euro Service: Crestere organica prin servicii diversificate
Affinity Transport Solutions: Servicii integrate, in continua dezvoltare
Carburant: MOL Romania: acoperire optima in Europa, servicii personalizate
Eurowag: Cu un pas inaintea cererii clientilor
Feribot: Transportul maritim castiga teren
Taxe: Pretul motorinei trebuie analizat in contextul taxelor ce pot fi recuperate  

 

Transpotec Logitec 2019
Carosierii italieni, interesati de pietele de export  

 

Test-drive Opel Combo Life
Ideal pentru curse shuttle si VIP  

 

Interviu Gabor Sandor, presedinte IFPTR
De 20 de ani in slujba oamenilor din transporturi  

 

Transport Expres
S-a inversat raportul dintre profit si salariile soferilor  

 

TEN-T
Investitii uriase pentru injumatatirea ponderii logisticii in pretul final al produselor  

 

Dakar
„Cea mai grea competitie din cariera mea“  

 

Flash
Timocom: O balanta comerciala deloc echilibrata
Hengst: Calitate premium a marcii, cu un partener autentic
Hermes Forwards: Focus pe nevoile clientilor si ale partenerilor
TSG Euroshell: Anticiparea, avantajul unei relatii cu TSG
PIB-ul estimat pentru 2019-2020, sub valorile anterioare.  

 

Suplimente

Făra suplimente

Edițiile trecute