EDITORIAL
Inca o data ne redefinim business-ul
IToY
Mercedes-Benz Actros castiga trofeul Camionul Anului 2020!
EVENIMENT
Mercedes-Benz Safety Dialogue: Pasi concreti spre un trafic fara accidente
Iveco a ratat a doua oara sansa castigarii trofeului cu un camion non-diesel!
Transporeon: Transportatorii, spre deosebire de expeditori, sunt optimisti
GALA TRANZIT 2019
Peste 700 de participanti, 25 de companii premiate, 55 de parteneri expozanti, 18 vehicule expuse!
International Alexander si Vos Logistics Cargo – castigatorii premiilor I
A picat si ultimul Trilog, urmeaza Croatia!
Termenul tot mai mare de plata si profitul tot mai mic cresc riscul de insolventa
Piata auto nu da semne de criza
FOCUS – Polonia
Polonezii incep sa se reorienteze catre national
PIATA – Transport Market Monitor
Economia Europei, tot mai slaba! O arata flota disponibila, mai mare decat cererea!
FLASH
HENGST: Hengst lanseaza o noua campanie pe sectorul Aftermarket
Timocom: Deficitul balantei comerciale se adanceste
OMV: Cardul OMV: Europa la picioarele tale
Din 2020, Austria majoreaza cu 1,9% taxa de autostrada pentru vehiculele Euro 5 si cu 5% pentru cele Euro 6
PE discuta introducerea tahografului inteligent la vanuri de pana in 2,4 t
Examinarile in limba engleza pentru CPC vor incepe in ianuarie 2020
ISCTR ar putea verifica wireless tahografele inteligente din 2020
Un nou sasiu cu bara de tractiune in versiune mega de la Schmitz Cargobull
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit