Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

tranzit cuprins februarie 2018


EDITORIAL
Solutii la criza de soferi din Romania: vin asiaticii!

 


DOSAR: Lucrator non-UE in Romania
Birocratie si salarii mari  
Cerere mare pentru soferi din Sri Lanka  
Pierdut forta de munca. O declar nula! Ce fac autoritatile pentru a rezolva problema.


 


FORTA DE MUNCA
Vesticii cauta soferi profesionisti!  


PREZENTARE ROMAN BRASOV
Lupta pentru continuarea activitatii se da mai ales in Asia  


ANALIZA
Duvenbeck: „Muncim mai mult, castigam mai putin“  
Raben Group se dezvolta in Romania  


STATISTICI DRPCIV
Vanzarile de camioanele grele trag in jos piata totala  


INTERVIU
Trebuie sa facilitam accesul la meseria de sofer profesionist  


TRANSPORT EXPRESS
Este nevoie de reglementare  


TEST DRIVE eCANTER
Agilitate, performanta, economie  


STRATEGIE ALVIONA SRL
Numai analiza atenta a pietei si a cifrelor poate garanta mersul inainte  


FOCUS REPUBLICA MOLDOVA
Pasi consistenti, in directia buna  


REGLEMENTARI
Conditiile de temperatura in timpul transportului de carne au fost modificate  


SEMIREMORCI HOCHSTAFFL
Un an cu mai putine flote, dar in rest cu vanzari mai bune  


PROPULSII ALTERNATIVE
Camionul electric inca nu convinge  


DAKAR
Kamaz a dominat din nou o intrecere plina de curiozitati  


FLASH
Romania are nevoie de cel putin 15.000 de soferi profesionisti  
Aproape 600 de amenzi aplicate  
Cei mai multi muncitori straini sunt vietnamezi  
Stimularea prin prime de mobilitate si subventii  
Trans.eu – Mai mult decat o bursa de transport  
Vanzari in crestere cu 8% pentru CEI in Romania  
Si Olanda interzice repausul de 45 de ore in cabina camionului  
Inmatricularile de vehicule comerciale noi au crescut cu 3,2%  
Kögel livreaza 61 de Euro Trailer Mega Rail si Mega catre Elflein  
Vehiculele de 3,5-12 t, cele mai afectate de scumpirea rovinietei  



Suplimente

Edițiile trecute