EDITORIAL
Solutii la criza de soferi din Romania: vin asiaticii!
DOSAR: Lucrator non-UE in Romania
Birocratie si salarii mari
Cerere mare pentru soferi din Sri Lanka
Pierdut forta de munca. O declar nula! Ce fac autoritatile pentru a rezolva problema.
FORTA DE MUNCA
Vesticii cauta soferi profesionisti!
PREZENTARE ROMAN BRASOV
Lupta pentru continuarea activitatii se da mai ales in Asia
ANALIZA
Duvenbeck: „Muncim mai mult, castigam mai putin“
Raben Group se dezvolta in Romania
STATISTICI DRPCIV
Vanzarile de camioanele grele trag in jos piata totala
INTERVIU
Trebuie sa facilitam accesul la meseria de sofer profesionist
TRANSPORT EXPRESS
Este nevoie de reglementare
TEST DRIVE eCANTER
Agilitate, performanta, economie
STRATEGIE ALVIONA SRL
Numai analiza atenta a pietei si a cifrelor poate garanta mersul inainte
FOCUS REPUBLICA MOLDOVA
Pasi consistenti, in directia buna
REGLEMENTARI
Conditiile de temperatura in timpul transportului de carne au fost modificate
SEMIREMORCI HOCHSTAFFL
Un an cu mai putine flote, dar in rest cu vanzari mai bune
PROPULSII ALTERNATIVE
Camionul electric inca nu convinge
DAKAR
Kamaz a dominat din nou o intrecere plina de curiozitati
FLASH
Romania are nevoie de cel putin 15.000 de soferi profesionisti
Aproape 600 de amenzi aplicate
Cei mai multi muncitori straini sunt vietnamezi
Stimularea prin prime de mobilitate si subventii
Trans.eu – Mai mult decat o bursa de transport
Vanzari in crestere cu 8% pentru CEI in Romania
Si Olanda interzice repausul de 45 de ore in cabina camionului
Inmatricularile de vehicule comerciale noi au crescut cu 3,2%
Kögel livreaza 61 de Euro Trailer Mega Rail si Mega catre Elflein
Vehiculele de 3,5-12 t, cele mai afectate de scumpirea rovinietei
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit