EDITORIAL
Exista viata si dupa Pachetul Mobilitate I
CEMT 2020
Mai putine firme admise, pentru o utilizare responsabila si eficienta
TERMENE DE PLATA
In continuare o problema, dar nu mai mare decat in 2018
AUTOMOTIVE
Transporturi mai putine, costuri mai mari
Camioane
MHS Truck & Bus: MAN Importer of the year 2019 in Europa de Sud-Est
Europa cere emisii zero. Producatorii se conformeaza.
Volvo Unlimited Edition: Posibilitati nelimitate la un pret special
CONFERINTA HyperLog
Uber Freight isi continua expansiunea in Europa
Statistici DRPCIV
Piata de vehicule grele noi, cu peste 10% sub nivelul din 2018
LEGISLATIE
Conditii mai restrictive pentru scutirea de TVA la livrarea intracomunitara de bunuri
ANIMALE VII Premium Porc Group
Avantajele aduse de un mix de transport pentru un producator: flota proprie si subcontractori
AFTER MARKET Renault Trucks Start & Drive Excellence PREDICT
Durata de imobilizare a camioanelor se reduce semnificativ
ANCHETA SERVICE
Mingea e acum in curtea unitatilor specializate
DAKAR
Andrey Karginov castiga al 17-lea titlu din istorie pentru Kamaz
FLASH
Danemarca impune noi reguli pentru combaterea cabotajului si a dumpingului social
In Italia, transportul de marfa a stagnat in 2019
Norvegia suspenda activitatile companiei letoniene Kreiss pe intreg teritoriul tarii
Iveco a livrat 5 vehicule propulsate cu biometan pentru Lidl, in Italia
Au inceput examinarile in limba engleza pentru CPC
Doua firme est-europene au primit condamnari in Belgia pentru dumping social
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit