Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

tranzit cuprins iunie 2020

Revista poate fi descărcată doar de către abonații Tranzit. Abonează-te acum!

sau

EDITORIAL
E prioritara clarificarea diurnei pentru soferi

VIDEO-CONFERINTA Tranzit
Relocarea activitatii in vest nu este la indemana oricui

Diurna trebuie inclusa in salariu si dedusa din baza de impunere

Pachetul Mobilitate 1
Daca un singur amendament trece, intervine procedura de conciliere

ANALIZA
Motive justificate pentru a infiinta o firma de transport in Germania

STRATEGIE Arin Express
Expansiunea continua in ciuda contextului corona-economic

INTERVIU Thomas Hilse, Presedinte Iveco Brand
„Suntem de neoprit!”

DOSAR
Lucratorii sezonieri romani, intre ciocan si nicovala

SPECIAL CONSTRUCTII
FPSC: Incep sa se culeaga roadele introducerii OUG 114/2018
Recrutare: Vom avea nevoie in continuare de lucratori asiatici
Industrial Construct: „Daca am construi macar 50% din cat ar fi nevoie, dezvoltarea tarii ar fi mult mai rapida.“
Sav Pin Trans: Constructiile bat acum transportul
Piata vehicule: Specializatele merg inainte, dar finantatorii le pot pune piedici
Schmitz Cargobull: Crestere de peste 25% fata de 2019
CTE Trailers: Piata creste, la fel si complexitatea si gradul de specializare

ARCTIC VAN TEST 2020
Tehnologie, conectivitate, eficienta

TEST DRIVE
La volanul Tatra Buggyra participant la Dakar

FLASH
Timocom: Exporturile si importurile isi continua picajul
Conditii speciale pentru angajatii din constructii
Pretul mediu al curselor de transport de marfa, la nivelul din 2018, dar nu din cauza pandemiei
Romania ar putea folosi criza pentru a capitaliza si intari firmele romanesti
La 1,90 m, niciun van nu e suficient de confortabil
Buggyra Racing crede ca sezonul competitional 2020 nu este inca pierdut

Suplimente

Edițiile trecute