Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

tranzit cuprins mai 2018


EDITORIAL
Lucian Sova da unda verde pentru angajarea de soferi extra-comunitari  


 


ANCHETA
Pauza de 45 de ore: Firmele mari nu se pot sustrage de la a inchiria camere la hotel  


 


Aniversare DAF
90 de ani de inovatie in transport  


 


International Germania
Numeroase limitari in calea controalelor BAG  


 


Actualitate Cartelul camioanelor
Producatorii de camioane s-au pus de acord asupra preturilor. Care e paguba cumparatorilor?  


 


Economic
Impozit microintreprinderi: Noile prevederi dezavantajeaza firmele de transport  


 


Eveniment
MHS Truck & Bus: Pregatiri pentru o crestere organica  


 


Testimonial
Renault Trucks Optifleet: Apreciat mai ales pentru rapoartele simple si la obiect  


 


Interviu
Piata romaneasca de camioane ar trebui sa mai creasca  


 


Statistici DRPCIV
Inceput de an similar celui din 2017 pentru vehiculele grele  


 


Intermodal
Trenul inca asteapta atentia autoritatilor
Gefco: E nevoie de investitii in calea ferata
H.Essers: Experienta isi spune cuvantul
Transmec Group: Plecari regulate spre UK/Benelux si Italia


Conferinta
Capital: “Lipsa autostrazilor nu este din vina Statului.”
ZF: Forta de munca, factor decisiv in atragerea investitorilor  


 


Legislatie
Ambalaje: Logisticienii, singurii pierzatori in meciul dintre producatori si autoritati  


 


Tendinte
Industria 4.0 va restabili competitivitatea companiilor  


 


FLASH
Timocom: Exporturile incep sa isi revina
DAF prezinta editia aniversara 90 de ani a XF
Inca un an bun pentru producatorii de camioane
Ce ar putea aduce Pachetul de Mobilitate, aflat inca in discutie
Reglementarile din prezent
Grupul Transcoop09 a intentat primul proces din Germania
In 2018 se vor livra 650.000 m2 de depozite clasa A


 

Suplimente

Edițiile trecute