EDITORIAL
Electrificarea si criza de soferi vor creste inevitabil tarifele de transport
PACHET MOBILITATE
Ce sanse sunt pentru introducerea unor compromisuri
EXCLUSIVITATE Girteka Logistics
10.000 de camioane si 20.000 de soferi in 2021
ANALIZA
Forta de Munca: Transportatorii s-au adaptat. Ce metode folosesc pentru a atrage soferii?
Geo Sped: Succesul grupajelor incurajeaza construirea unui depozit propriu
Cric Trans: Italia, o relatie inca tentanta pentru cunoscatori
Statistici DRPCIV
Piata de camioane a pierdut cresterea de 10% de dupa primele doua trimestre
FOCUS MURES Transfabi Log
Birocratia ne pune capac!
EVENIMENT
Traton Innovation Day: Digitalizare, automatizare, integrare
DAF International Driver Challenge: Seria invingatorilor, deschisa de Peter Jacobs (Belgia)
Renault Trucks Optifuel Challenge 2019: Costin Anghelescu repeta performanta de la Lisabona
Schmitz Cargobull: Putina relaxare alaturi de clienti la finalul unui an inca bun
Interviu DAF
Piata de camioane va scadea, dar nu semnificativ
FORTA DE MUNCA
70.000 de soferi straini muncesc, oficial, in Germania
INOVATIE Hyundai
Prima flota de camioane electrice cu celule cu combustibil
TESTIMONIAL Volvo FH I-Save
Promisiunile producatorului, confirmate de clienti
CARAVANA Mercedes-Benz
Noile Actros si Arocs, pentru a treia oara in fata clientilor romani
TRANSPORT EXPRESS
Lipsa de soferi si apropiata recesiune, printre principalele provocari
ADVERTORIAL – FLASH
SOCAR: SOCAR – State Oil Company of Azerbaijan Republic
Timocom: Comenzile de transport din Germania, in scadere in al treilea trimestru din 2019
Timocom: Situatie dificila a schimburilor comerciale
Pneumaxx: PneuMaxx a depasit 100.000 de anvelope resapate!
Cerere crescuta pentru transportul in regim de grupaj pe ruta Romania-Germania
Inima campionului Romaniei bate pentru DAF
Concurentul roman s-a remarcat mai ales prin constanta
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit