EDITORIAL
Europa nu mai poate fi ce a fost
GALA TRANZIT
Cea mai ieftina polita nu este si cea mai buna
TRUCK OF THE YEAR 2016
Iveco Eurocargo sufla trofeul de sub nasul Renault Trucks C&K
IVOY
VW Transporter este Vanul Anului 2016
IPU
Nissan NP300 Navara castiga International Pick-up Award 2016
LEGISLATIE
Se discuta modificarea pachetului rutier european
INTERVIU
Urmeaza ani critici pentru viitorul firmelor de transport din est
TELECOMUNICATII
Exploatarea beneficiilor industriei 4.0 pentru optimizarea afacerii
BURSA TIMOCOM
Importurile si exporturile din/catre Austria si Ungaria au scazut
TEST DRIVE Renault Trucks C&K
Ideal atat pentru conditii de sosea, cat si in santier
ANALIZA MCA Invest Industrial
De la transport in cont propriu la aproape orice inseamna transport
ANALIZA Arcese Transport
Performanta fara surle si trambite
EVENIMENT
UTA lanseaza operatiuni directe in Romania
EVENIMENT TecForum Clever BodyBuilder Solutions 2015
Solutii personalizate pentru piata de vanuri
Advertorial TSG
TSG euroShell transforma noutatile in competitivitate pentru transportatori
FINANTARE
Garanti Leasing militeaza pentru “local business”
TEST PICK-UP OF THE YEAR
Competitie stransa intre trei concurenti redutabili
REGLEMENTARI AHK
Legislatorul da cu o mana, ia cu doua
EVENIMENT MKR Adventure
Camioane puternice… profesionisti ai volanului… spectacol!
EVENIMENT Federal-Mogul
Performante superioare si o mai buna protectie a mediului
PREZENTARE Ford Cargo
Mai puternic, mai durabil, mai eficient
FLASH
Camioanele produse din 2016/2017 sunt echipate cu tehnologie care nu mai permite “pacalirea” SCR
Occidentalii fac presiuni pentru a se combate “dumping-ul social”
DKV faciliteaza plata noilor taxe de drum din Rusia
Tarifele de transport se mentin ridicate
Managementul flotei, un cub in care costurile sunt latura cea mai vizibila
Willi Betz prefera solutiile Transics
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit