- Foto: Auchan
Retailerul își revigorează strategia cu prețuri agresive, ajustându-le zilnic și oferind niveluri variate în funcție de cantitate. Această mișcare este susținută de optimizarea gamei de produse și de reducerea costurilor operaționale.
Pe 10 aprilie, Auchan a lansat ATAC Hiper Discount cu sloganul „Jos cu prețurile!”, oferind o gamă vastă de 17.000 de produse pe o suprafață de 6.000 mp, la prețuri extrem de avantajoase, adresându-se atât persoanelor fizice, cât și celor juridice.
În cadrul programului zilnic între 7 și 22, hipermarketul discount va oferi clienților săi o gamă largă de produse, incluzând produse proaspete, de băcănie, detergenți, cosmetice, băuturi alcoolice și nealcoolice. Conceptul de hiper discount vine în întâmpinarea tuturor categoriilor de consumatori, furnizând un sortiment diversificat, compus din 60% produse alimentare și 40% nealimentare, la cel mai bun raport calitate-preț, inclusiv produse fabricate în România și din alte țări.
Noul ATAC Hiper Discount by Auchan, amplasat pe Șoseaua Cristianului, nr. 5, în cartierul Bartolomeu, înlocuind Auchan-ul din Eliana Mall, îi încântă pe clienți cu politici de preț inovatoare, incluzând reduceri tip „cascadă”, unde prețul pe bucată scade odată cu cantitatea achiziționată. De asemenea, posesorii cardurilor de fidelitate MyCLUB Auchan sau MyBusiness CLUB Auchan se bucură de oferte speciale la o gamă selectă de produse.
Retailerul își maximizează economiile de costuri prin diverse strategii, incluzând reducerea consumului de energie, optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport, precum și investițiile în decorațiuni și publicitate. Aceste economii sunt reinvestite în menținerea prețurilor competitive. Prin simplificarea gamei de produse, reducerea ambalajelor și a spațiilor de depozitare, retailerul se concentrează pe satisfacerea nevoilor consumatorilor și pe susținerea puterii lor de cumpărare cu prețuri mici în fiecare zi.
La ATAC Bartolomeu, clienții sunt asigurați de confort și de o experiență facilă de cumpărături, datorită păstrării aleilor largi, a semnalizării clare a categoriilor și a numărului generos de case de marcat disponibile. Noul concept de hipermarket discount oferă un parcurs rapid, inclusiv 8 case cu servicii de scanare și încasare asigurate de casierii Auchan, și 16 case self-checkout.
Magazinul pune accent pe consumul responsabil, oferind clienților posibilitatea de a contribui la protejarea mediului înconjurător. Aceștia pot utiliza serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, participa la Sistemul de Garanție – Returnare pentru ambalajele PET, aluminiu și sticlă, și beneficiază de raionul Zero Risipă.