Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Autoritatile belgiene se impusca singure in picior

Cea de-a 21-a editie a Busworld Kortrijk a avut o suprafata expozitionala de 120.000 m2, cu 30.000 m2 mai mult decat precedenta. Si chiar daca multi dintre expozanti au acceptat sa ia suprafete mai mici decat cele solicitate, tot au mai ramas cereri neonorate pentru 7.500 m2. Cele doua corturi montate in apropierea halelor s-au dovedit nu doar insuficiente, ci si cam nepotrivite pentru un salon de vehicule grele. Pentru ca intr-unul dintre corturi – montat pe iarba – podeaua a cedat sub greutate, trebuind sa fie reconstruita in jurul masinilor.

Vizitatorii au putut admira astfel, pentru prima data, autocare low-floor. Desigur, nu este vina organizatorilor, care solicita de mai mult timp constructia unor hale suplimentare, iar anul acesta au primit, in schimb, o serie intreaga de lucrari la infrastructura rutiera din jurul halelor expozitionale, desfasurate chiar in perioada targului.
Este cel putin bizar cum autoritatile belgiene refuza sa colaboreze, in conditiile in care Busworld Kortrijk este singurul eveniment de profil care reuseste sa mai adune laolalta atat de multi expozanti si vizitatori deopotriva.
Nu mai putin de 70 de producatori si-au aliniat vehiculele (dintre care cinci din China), alaturi de care au fost numerosi alti furnizori de piese, componente si alte elemente de caroserie. Peste 220.000 de vizitatori erau asteptati sa treaca pragul expozitiei.
Campania „Un autocar nu este un camion” a continuat sa tina prim-planul actiunilor derulate de organizatori si de reprezentantii Uniunii Transportatorilor Rutieri Internationali (IRU), pentru a determina modificari la legislatia europeana in vigoare privind timpii de condus si de odihna pentru soferii de autobuze si autocare, tinandu-se cont de specificul muncii acestora.

Articole similare

Ad