Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Belgienii, olandezii si britanici contesta decizia Germaniei

Chiar daca salariile soferilor din Belgia, Olanda sau Marea Britanie pot fi la nivelul stabilit de Germania, firmele din statele vest-europene sunt deranjate de birocratia iscata de decizia Ministerului Muncii si Protectiei Sociale din Germania.
Astfel, toti operatorii straini de transport, inclusiv cei care platesc deja un salariu brut de 8,5 euro pe ora, trebuie sa anunte Bundesfinanzdirektion West in Koeln inainte de a realiza o operatiune de transport pe teritoriul Germaniei. Pentru lucratorii mobili procesul de notificare este mai simplu.
 

Aceasta notificare trebuie scrisa in germana si poate cuprinde toate operatiunile estimate pentru sase luni. Potrivit legii, sunt solicitate urmatoarele informatii:
– numele, prenumele si data nasterii angajatului care urmeaza sa efectueze activitati lucrative pe teritoriul Germaniei
– data inceperii si durata estimata a operatiunilor de transport
– adresa la care sunt pastrate documentele
Vama germana a publicat deja pe site-ul sau un formular tipizat a care trebuie completat de operatorii straini de transport.
O data cu prima inregistrare a companiilor de transport este obligatorie si depunerea unei declaratii conform careia angajatorul strain se obliga ca, la cerere, sa furnizeze documentele necesare care dovedesc plata salariului minim brut de 8,5 euro/ora.
In cazul in care camioanele firmei isi modifica timpii de transport, rutele sau soferii de la bord pe durata inregistrata deja la Vama, compania de transport nu trebuie sa trimita nicio alta notificare.

Articole similare

Ad