Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Bridgestone lanseaza noul Raport de Sustenabilitate pentru anul 2016

Bridgestone Corporation anunta lansarea noului Raport de Sustenabilitate al Grupului pentru anul 2016, se arata intr-un comunicat al companiei.
Raportul reflecta angajamentul companiei privind responsbilitatea sociala corporativa la nivel global, “modul nostru de a ajuta”, si prezinta cele trei domenii de importanta majora pentru companie: Mobilitatea, Oamenii si Mediul, precum si Fundamentele Managementului.
 

Odata cu schimbarile privind sustenabilitatea ce au loc la nivel global, Grupul aduce in discutie problemele sociale si de mediu pe care incearca sa le abordeze, impartasind o parte din initiativele pe care le are in vedere pentru diminuarea acestor probleme. Astfel, Grupul isi stabileste obiectivele pe termen mediu pentru anul 2020 si prezinta realizarile din anul 2016:
   – Reducerea cu 28,5% a aportului de apa pe unitate (comparativ cu 2005);
   – Imbunatatirea cu 31% a productivitatii resurselor (comparativ cu 2005);
   – Reducerea cu 29% a emisiilor de dioxid de carbon pe vanzari nete din operatiuni si dupa utilizarea produselor (comparativ cu anul 2005);
   – Reducerea cu 13% a rezistentei la rulare a anvelopelor (comparativ cu anul 2005).
 „In timp ce Bridgestone s-a bazat intotdeauna pe inovatie pentru a dezvolta o gama larga de produse si servicii, intentionam ca in viitor sa dezvoltam si sa oferim solutii de business care sa poata aborda problemele sociale, dar, in acelasi timp, sa poata indeplini asteptarile clientilor”, afirma Masaaki Tsuya, membru al Consiliului de Administratie, CEO si reprezentant executiv Bridgestone Corporation. „Rezultatele se masoara in calitatea inalta a produselor si serviciilor, inovatia pentru clientii nostri, impactul pozitiv asupra societatii si recunoasterea de catre clientii nostri a faptului ca Bridgestone este un furnizor de solutii de incredere”.

Articole similare

Ad