Banca Transilvania sprijină dezvoltarea celui mai mare parc comercial din Transilvania, URBANO Shopping & Living, cu o finanțare de peste 16 milioane de euro. Proiectul URBANO Group va începe anul viitor cu transformarea orașului Florești (județul Cluj) într-un hub comercial și de divertisment.
Grupul URBANO va aloca o investiție totală pentru acest proiect de peste 100 de milioane de euro, fiind menit să contribui la dezvoltarea comunității locale prin soluții de accesibilitate, mobilitate și prietenoase cu mediul. Datorită locației sale, centrul comercial URBANO Shopping & Living va avea un public de proximitate de peste 150.000 de persoane.
„Susținem companiile românești care investesc în dezvoltare durabilă, iar URBANO Group este un exemplu în acest sens, cu care avem o colaborare foarte bună, de peste 15 ani. Ne bucurăm să avem ocazia de a contribui din nou – prin susținerea URBANO Shopping & Living – la dezvoltarea Clujului și a comunității locale. Pe lângă impactul său imediat în comunitate, un astfel de proiect are potențialul de a dezvolta un adevărat ecosistem în jurul său, devenind astfel un punct de interes pentru dezvoltări imobiliare conexe, în etape ulterioare.”, a precizat Cosmin Călin, Director Executiv Senior Companii Mari, Finanțări Structurate și Factoring, Banca Transilvania.
„Prin această investiție în noul parc comercial dorim să generăm un impact reprezentativ pentru locuitorii din vestul Zonei Metropolitane Cluj. URBANO Shopping & Living va reflecta viziunea și valorile echipei noastre: dezvoltări integrate, sustenabile, dedicate comunității. Finanțarea acordată de Banca Transilvania validează principiile noastre de investiții și confirmă parteneriatul de lungă durată pentru succesul proiectului.”, a declarat Alexandru Șerban, cofondator, URBANO Group.
URBANO Shopping & Living se va întinde pe o suprafață de 25 de hectare și va oferi atracții comerciale și de divertisment: magazine de bricolaj, hipermarket cash&carry, supermarketuri, magazine de mobilă și decorațiuni, îmbrăcăminte, încălțăminte, sănătate și frumusețe, sport, electronice, jucării, cafenele, cofetării, restaurante drive-in, spații de birouri și săli de evenimente.
Noul parc comercial din Transilvania va crea peste 500 de locuri de muncă. Pe lângă impactul său economic și social, parcul are și o componentă verde, datorită soluțiilor integrate, prietenoase cu mediul și atente la confortul comunității locale, precum și management energetic eficient, soluții de energie din surse regenerabile sau stații de încărcare pentru biciclete și mașini electrice.









