Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Buggyra Racing crede ca sezonul competitional 2020 nu este inca pierdut

In conditiile pandemiei, nimeni nu mai duce o viata normala, dar pe alocuri incep sa apara semne de imbunatatire a situatiei si de revenire la realitatea de dinainte de coronavirus, iar unul dintre ele a fost primul test realizat anul acesta de echipa ceha Buggyra Racing, pe autodromul Most, cu mai multe dintre masinile sale speciale de competitie: Clio al academiei Buggyra, Lamb al baietilor de la Mi?ánek, Mercedes GT3 si camionul de curse Buggyra VK, al carui motor a suferit cateva modificari si acum se va vedea cum se comporta pe pista.
Testul a avut loc pentru ca, in ciuda tuturor dificultatilor aduse de coronavirus si anularii inceputurilor unor campionate, echipa ceha nu a renuntat la acest sezon si este hotarata sa fie pregatita perfect pentru toate competitiile ce vor urma. Mentorul sau, Martin Koloc, se declara norocos ca a putut face testul in conditiile restrictiilor din prezent, si asta s-a intamplat deoarece echipa ceha are propriile circuite speciale si cei mai multi piloti sunt in zona, deci se poate evalua cat de bine performeaza ei si se poate trece la pasul urmator. Totusi, unii soferi au lipsit, inclusiv cei mai buni piloti de camioane. Adam Lacko se intorsese deja din Spania, insa era inca in carantina, iar Téo Calvet, care este din Franta, nu poate ajunge deocamdata in Cehia.
Initial echipa Buggyra era asociata aproape exclusiv cu raliurile de camioane pe circuit, nu numai din Europa (cu vehiculele Buggyra), ci si din India si China (cu Tatra si Buggyra), dar de sapte ani si-a facut intrarea cu succes in raliuri de nivel mondial, mai ales Dakar, cu Tatra 815 Fat Boy si Tatra Phoenix G2 si G3.
Pentru 2020 activitatile competitionale au fost extinse in cooperare cu echipa Zero Mileage Lubricants in campionatul chinez de autoturisme GT, unde la volanul Mercedes GT3 ar urma sa fie David Vršecký, de doua ori campion european in circuitele FIA, de trei ori campion pe circuitul chinez si detinator de multiple recorduri mondiale de viteza si rezistenta, alaturi de singurul ceh care a concurat vreodata in Formula 1, Tomáš Enge.
David Vršecký s-a bucurat de oportunitatea de a face testul, in conditiile carantinei, si este si el de parere ca cele mai multe curse din 2020 vor avea loc – SuperTrofeo Europe, de exemplu, nu a intrerupt inca evenimentul, ci doar l-a amanat – si de aceea vrea sa fie in forma inca de la inceput.

Articole similare