Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Carausii moldoveni nu sunt o amenintare pentru cei romani

Transportatorii moldoveni sunt limitati de contingentul mic de autorizatii terta tara de Rusia in efectuarea curselor din Romania catre Rusia, Ucraina, si foste tari CSI, a recunoscut Eduard Ungureanu, reprezentant al Directiei Rutiere din cadrul Ministerului Transporturilor. „Neavand decat 300 de terte, carausii din Republica Moldova nu sunt o problema pentru transportul marfurilor din Romania in Moldova sau Ucraina. De asemenea, colegii din Moldova care si-au deschis firme in Romania nu prea au acces la contractele de transport din Romania in Rusia, ci mai degraba obtin ruta clasica: Turcia, Grecia, Rusia, Ucraina sau Kazahstan“, a spus acesta, completand:
 

„Contingentul de autorizatii bilaterale este arhisuficient, raman in fiecare an jumatate din cele 10.000 de autorizatii. Singura problema raman tertele (Turcia, Rusia). Cum CEMT-urile pe Rusia s-au redus de la 600 la 160, diferenta afecteaza 11.000 de curse.“
Ungureanu a precizat ca s-a reglementat problema cu autorizatiile pe relatia Kazahstan, iar in ceea ce priveste autorizatiile terta tara de Turcia nu sunt probleme deosebite, MT reusind sa acopere cu autorizatiile CEMT deficitul pe aceasta relatie. Cum doar camioanele Euro 4 si 5 au intrat la alocarea CEMT anul acesta, transportatorii cu vehicule Euro 3 au in continuare o problema.

Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad