Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Caravana „Mergi cu Scania, mergi mai mult” continua

Caravana "verde" Scania, inceputa pe 8 mai in Bucuresti, in cadrul T-Festival, a poposit de atunci la Suceava, Bacau, Cluj-Napoca, Sibiu (unde in 2014 Scania si-a preluat dealerul, iar cu ocazia caravanei a fost organizata si deschiderea oficiala a atelierului in noua formula) si Oradea (unde Scania a inchiriat de curand o locatie pentru service), si urmeaza Arad (in cadrul TransportAr) si Constanta.
Toate aceste eforturi organizatorice vin sa sprijine actuala gama de camioane Scania, despre care reprezentantii companiei spun ca este cea mai buna pe care au avut-o vreodata, remarcandu-se si ca estetica, si ca economie, datorita motoarelor Euro 6 care s-au impus in mai multe teste de consum organizate de reviste specializate din Europa.
 

"Prin acest eveniment vrem sa aratam ca mergem inainte in Romania si ca dorim sa fim tot mai prezenti si tot mai aproape de clienti, sa-i cunoastem mai bine, sa-i invitam in casa noastra, acestea fiind valori foarte importante pentru noi", arata Hakan Sundström, director general Scania Romania&Bulgaria.
Invitatii la caravana au putut nu doar sa se familiarizeze cu produsele si serviciile Scania, ci si sa testeze modelele de care erau interesati, sa participe la un concurs inedit de indemanare organizat cu sprijinul IFPTR, sa asculte hituri suedeze din toate timpurile, inclusiv noua melodie Heroes, care tocmai i-a adus Suediei locul 1 la Eurovision 2015, sa deguste preparate culinare cu specific suedez, sa primeasca o sapca inscriptionata cu King of the Road si un tricou personalizat si mai ales sa participe la tombola al carei mare premiu era o excursie pentru doua persoane in Suedia.
Nu a lipsit nici o prezentare de moda avand in prim-plan haine si accesorii inscriptionate Scania. Cu alte cuvinte, asa cum arata Mihai Pasol, marketing manager Scania Romania si Bulgaria, "caravana vrea sa fie un concept, nu doar o expozitie de camioane, un eveniment cu specific suedez, cu atmosfera suedeza, si care se desfasoara pe fondul cresterii pietei de vehicule grele din Romania si se adreseaza celor ce iubesc Scania".
Cele mai multe din cele 11 modele expuse au fost vandute in timpul caravanei, iar pentru camionul cu motor V8 chiar au fost cereri numeroase.
In afara de acesta au mai fost expuse doua camioane din Seria R, pentru transport pe distante lungi, cu motoare de 410 si 450 CP, cele mai solicitate in Romania, o gunoiera de 12 mc cu hooklift, doua camioane pentru transport de materiale de constructii si, pentru prima data, un autocar.
Printre modelele expuse s-a numarat si o basculanta 8×4, nu pentru ca piata de constructii este din nou foarte activa, ci pentru ca incepe sa se dezmorteasca. Iar Expo Trailerul adus special din Suedia a fost si el printre punctele principale de atractie, el gazduind si sedintele foto la care puteau participa invitatii care doreau sa-si faca poze avand pe fundal diferite modele Scania.
De la caravana nu a lipsit deja celebrul Iron Man, care a castigat trofeul pentru Cel mai frumos camion in cadrul T-Festival.
Mai multe detalii despre activitatea Scania in prima parte a anului, cand si-a dublat cota de piata fata de 2014, pana la 10-11%, despre serviciile noi pe care le ofera compania si despre strategia care ii va permite cresterea in continuare a prezentei in Romania puteti citi mai multe in numarul din iulie al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad