Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cardul intelligent pentru angajati

Edenred, emitent de tichete preplatite pentru companii, a lansat o solutie integrata pentru gestionarea cheltuielilor de business ale angajatilor numita Spendeo. Linia se adreseaza companiilor care doresc sa elimine procesarea manuala a deconturilor, sa simplifice fluxul de aprobare a cererilor de fonduri si sa imbunatateasca controlul asupra cheltuielilor efectuate de angajati. Cardurile pot fi atat personalizate pentru angajatii care merg frecvent in delegatii, dar si anonime.
 

Solutia Spendeo se bazeaza pe carduri preplatite pentru angajati, ce pot fi utilizate pentru plati nationale si internationale in reteaua MasterCard, integrate cu o platforma online pentru administrarea cheltuielilor si cu aplicatie mobila pentru utilizatori. Aceasta permite informatizarea si digitalizarea integrala a proceselor de gestionare a cheltuielilor de afaceri si asigura o mai buna urmarire si raportare financiara in timp real, optimizand in acelasi timp controlul si costurile.
Spendeo a fost deja lansata in Franta, Italia, Polonia si Spania. Grupul Edenred are peste 20 de ani de experienta in solutii de Expense Management pentru piata B2B. Prin lansarea acestei noi linii de business pe plan local, Edenred isi propune sa atinga o crestere de 30% pana in 2020.

Articole similare

Ad
Ad