Cargus lansează Cargus Mobile, aplicația pentru clienții finali prin care aceștia pot gestiona mai bine livrarea coletului, anunță compania într-un comunicat remis Tranzit. Aplicația poate fi descărcată din Google Play și App Store.
Comerțul electronic crește atât de rapid, încât în fiecare lună numărul de colete manipulate crește cu câteva procente. Cifrele explodează în luna noiembrie, odată cu lansarea Black Friday. Anul trecut, valoarea comenzilor făcute în această perioadă de reduceri a crescut cu 234% față de Black Friday 2019. Iar numărul de comenzi a înregistrat o creștere de 154% față de weekend-ul anterior.
În acest context, pentru a păstra un caracter dinamic și flexibil al livrării, Cargus a lansat aplicația Cargus Mobile.
În esență, prin intermediul aplicației, clientul final are la dispoziție mai multe beneficii:
- Toate transporturile de mărfuri care au fost comandate și vor fi livrate prin curierul Cargus sunt vizibile instantaneu pentru utilizatori în aplicația sa Cargus Mobile. Este nevoie doar de introducerea numărului de telefon și a adresei de e-mail în procesul de finalizare a comenzii în magazinul online.
- Cu un singur clic, Utilizatorul/Destinatarul poate schimba destinația din mers.Pachetul poate fi redirecționat către un punct Ship&Go, de unde poate fi ridicat oricând, în următoarele 3 zile lucrătoare.
- Aplicația permite autentificarea de la distanță prin introducerea unui PIN în aplicație. Pachetele pot fi ridicate mai repede, fără semnătură.
- Plata pentru livrarea coletului se poate face cu cardul, direct pe dispozitivul curierului, dar și cu PayByLink în punctele Ship&Go, folosind Aplicația Cargus Mobile.
O noutate absolută pe piața de curierat, dar deja cunoscută din aplicațiile de transport, o reprezintă ratingul curierului, prin care Cargus dorește să promoveze și să recompenseze activ curierii care oferă cele mai bine cotate servicii de livrare.
„Ne gândim de mult la o astfel de soluție. Cea mai recentă aplicație mobilă nu este doar simplă și intuitivă, dar are și o serie de caracteristici pentru destinatarii coletelor noastre care nu au fost prezentate clienților înainte. Acum, toate coletele Cargus vor fi automat disponibile destinatarului într-o singură aplicație, doar dând numărul său de mobil în timpul cumpărăturilor! De acum înainte, coletul va aștepta destinatarul și nu destinatarul coletul, iar coletul în sine va fi ridicat de la curier sau de la punctul Ship&Go în câteva secunde, chiar și cele care conțin COD (cash on delivery)”, spune Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.
Aplicația funcționează cu sistemul de operare Android sau iOS instalat, este gratuită și disponibilă pe Google Play și App Store. Se poate utiliza cu sau fără înregistrare. Înregistrarea în aplicație presupune introducerea numărului de telefon și a adresei de e-mail ale utilizatorului.
Cargus a lansat recent mai multe soluții inovatoare pe piața de curierat, printre care plata cu cardul pentru expedieri cash on delivery.