Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ce s-a votat la Bruxelles in joia neagra a transporturilor rutiere

Dupa o prima incercare cu succes prin care cele trei dosare cheie cuprinse in Pachetul Mobilitate 1 au fost scoase de pe agenda la Strasbourg, iata ca inceputul lui aprilie a adus si vestea de care ne temeam cu totii, si anume votul in plen. Desi nimeni nu putea afirma cu exactitate pozitia PE inainte de acest moment, imediat dupa vot lucrurile s-au limpezit si am putut vedea exact cum a trecut fiecare raport. Foarte importanta, in succesul reputat de tarile vestice, a fost si maniera de vot, contestata in plen de Marian-Jean Marinescu alaturi de ceilalti colegi est-europeni, intrucat cele peste 1.000 de amendamente depuse au fost grupate in blocuri, ceea ce este incorect si superficial, pentru ca libertatea de vot pe fiecare amendament a fost astfel limitata. Asa cum se poate vedea mai jos, cel mai strans scor l-a avut raportul lui finlandezei Merja Kyllönen, privind detasarea.

• Propunerea de Lege speciala pentru aplicarea Directivei detasarii nr. 71/1996 la transporturile rutiere a fost aprobata cu 317 voturi pentru, 302 impotriva si 14 abtineri;
• Revizuirea Regulamentului 561/2006 privind timpii de conducere si de odihna ai soferilor profesionisti a fost aprobata cu 394 voturi pentru, 236 impotriva si 15 abtineri;
• Modificarea Regulamentului nr. 1071/2009, privind accesul la profesie, si a Regulamentului 1072/2009, privind accesul la piata de transport rutier de marfa, a fost aprobata cu 371 voturi pentru, 251 impotriva si 13 abtineri.

Articole similare