AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad

Cea de-a șasea ediție a „Supply Chain & Logistics Forum”, la start

Pe 15 octombrie 2020, BusinessMark organizează cea de-a VI-a ediție a „Supply Chain & Logistics Forum”, eveniment ce va avea loc online. Profesioniștii din domeniu vor discuta despre cele mai bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică, ce funcționează cel mai bine și ce strategii dețin premise cu potențial pentru viitor. Se vor căuta răspunsuri la teme precum: provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain și logistică; adaptarea proceselor de supply chain și logistică la momentele de creștere accelerată a vânzărilor; alinierea marketingului cu logistica în comerțul electronic; soluții inteligente în materie de previzionare a cererii, inventar, strategii de depozitare și distribuție, logistică de returnare, provocările e-commerce-ului transfontalier, integrarea soluțiilor tehnologice;  IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud, roboți, automatizare și digitalizare; oportunități, soluții și provocări pentru integrarea și monitorizarea modernă a lanțului de aprovizionare; oportunități de finanțare specifice industriei; motivarea echipelor și performanța operațională.

Speakerii evenimentului sunt: Victor Rovira, Chief Operating Officer – Country Head of Consumer Products and Tech Industries, Arvato SC Solutions Iberia; Amr El Fawal, SC Production Director, Henkel Middle-East, Africa, Iran, and Turkey; Jian Huang, Global Head of Corporate SC Risk Management, Hella; Ian Mears, Transport & Distribution Manager, Etex Group; Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis Romania; Cătălin Cîrnaru, SC Manager, Flanco Romania; Cătălin Ivana, Sales Director, Total Technologies; Bogdan Hossu, Director General, Wise Finance Solutions; Andrei Glangher, SC Logistics and Inventory Manager, Garrett – Advancing Motion.

Evenimentul va fi moderat de Mihai Petre, Director, Global Trade Advisory, EY Romania; Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis Romania și Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Evenimentul vizează: Directori Generali, Directori Operaționali, Directori  Financiari, Manageri planificare, aprovizionare, depozite, coordonatori distribuție, transport, Directori Logistică, Supply Chain Managers, Directori import-export, Directori comerciali și vânzari.

Participarea la eveniment este gratuită, însă este necesară înscrierea prealabilă AICI. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să scrieți la office@business-mark.ro.

Articole similare

Ad