Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cea mai mare flota de camioane Mercedes-Benz pe anul 2015 a fost achizitionata de Dolo Trans Olimpic

Dolo Trans Olimpic incheie anul 2015 cu o flota de 146 de camioane, iar anul viitor, compania isi continua extinderea si isi pregateste mutarea intr-un nou sediu.
Dolo Trans Olimpic a debutat in piata romaneasca de transport de marfuri pe distante lungi spre finalul lui 2011, cu o flota de cinci camioane de marfuri generale si alte trei transportoare auto. In 2014, compania cu sediul in Pitesti a reusit o cifra de afaceri de 38 de milioane de lei, iar astazi numara 171 de angajati.
 

Flota Dolo Trans Olimpic este una tanara, indeplinind norme de poluare Euro 5, Euro 5 EEV si, majoritar, Euro 6. Brand-ul principal din flota auto este Mercedes-Benz, cu modele de camioane din gama Actros si Atego, in diverse specificatii.
Consumul si fiabilitatea au contribuit decisiv in sprijinirea deciziei de achizitie a modelelor din flota Dolo Trans Olimpic, dar si sistemul de service-uri autorizate din Romania si din Europa. „Am testat in paralel mai multe modele de la mai multe companii si dintre toate acestea Mercedes-Benz Actros a iesit cel mai bine in ceea ce priveste consumul. Au contribuit la decizia noastra seriozitatea si calitatea serviciilor companiei, astfel ca am ales sa ne extindem flota cu unitati Actros“, a declarat Cristian Dolofan, director general Dolo Trans Olimpic.
Specificatiile tehnice ale camioanelor comandate de DTO pot fi clasate in doua aplicatii de baza: transport de marfuri generale pe distante lungi, pentru care s-a optat pentru Actros 1845 LSNRL, 450 cp, motor de 12.8 litri, cabina Stream Space cu o latime de 2.5m, podea plana si inaltime joasa de cuplare si transport si distributie auto, pentru care DTO si-a dotat flota cu Actros 1843 LSNRA, 430 cp, motor 10.7 litri, cabina CompactSpace de 2.3m latime si tunel motor, dar si un numar de 12 unitati Atego 1527 L, configurate pentru distributia interna de masini.
Predictive Powertrain Control si sistemul inteligent de telematica FleetBoard pot influenta decisiv eficienta unui camion, dupa cum au observat si administratorii Dolo Trans Olimpic, care au ales sa doteze intergral flota cu FleetBoard si toate modelele Actros cu PPC. Acesta din urma este sistemul inovator folosit de Mercedes-Benz care, impreuna cu PowerShift 3, utilizeaza harti digitale si pozitionarea GPS pentru a adapta consumul de combustibil in raport cu distanta pe care camionul o are de parcurs, obtinandu-se astfel rezultate optime ale consumului.
Sistemul FleetBoard furnizeaza informatii despre localizarea si traseul vehiculului prin pozitionare GPS si conexiune de date GPRS. Sunt analizate astfel performantele camionului, luandu-se in calcul stilul de conducere si planificarea intervalelor de mentenanta si, de asemenea, permite emiterea de rapoarte privind regimul de deplasare si timpii de conducere.
Cursurile puse la dispozitie de Mercedes-Benz fac parte din pachetul Driver Training, care insoteste fiecare livrare a unui nou camion si este realizat de trainer-ii Mercedes-Benz Romania. De acestea au beneficiat si soferii Dolo Trans Olimpic pentru a utiliza la maximum toate optiunile de care dispun pe camioanele Actros.
Trainerii ofera soferilor o prezentare detaliata a camionului si, cel mai important, explica modalitatea prin care camionul poate obtine rezultate optime, oferind sfaturi pentru imbunatatirea stilului de condus in vederea eficientizarii. Adaptarea la nou si insusirea informatiilor dobandite in cadrul acestor cursuri au ajutat doi soferi de la Dolo Trans Olimpic sa devina chiar castigatorii primelor doua locuri pe Romania, in competitia internationala derulata de FleetBoard Drivers` League.
„Mai departe de dezvoltarile de natura tehnica ale produsului, sistemele inteligente de control si supraveghere a consumului si stilului de conducere al soferului sunt cu siguranta cele mai importante dotari existente astazi pe camioane. Activitatea companiilor de transport care isi imbunatatesc de la un an la altul rezultatele financiare, ne demonstreaza constant cat de mult pot influenta sisteme precum PPC sau FleetBoard eficienta transporturilor“, a declarat Ovidiu Pintilie.
Dolo Trans Olimpic este compania care a achizitionat cea mai numeroasa flota din 2015 de la Mercedes-Benz Romania, 79 de unitati au fost deja livrate in 2015 si urmeaza alte 45 de unitati in 2016. „In 2015 putem afirma ca ponderea flotelor din totalul livrarilor noastre, fata de vanzarea de tip retail, a crescut comparativ cu anul trecut. Precum Dolo Trans Olimpic, majoritatea clientilor nostri <<de casa>> au facut achizitii anul acesta, fie din nevoia de innoire a parcului, dar si pentru extinderiea flotelor. 2015 a fost un an in care ne declaram multumiti de rezultatele realizate de echipa noastra si speram ca vom incheia anul tot in pozitie de lider de piata. Mai sunt doar cateva saptamani pana vom avea datele oficiale de la DRPCIV pe baza carora se stabilesc cotele de piata si, bineinteles, clasamentul”, a declarat Ovidiu Pintilie.
In prima jumatate a lui 2015, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 21 milioane de lei, iar estimarea este ca pana la finalul acestuia isi va depasi parcursul din anul precedent. Totodata, urmareste o extindere constanta pana in 2018, atat in numarul de camioane pe care le foloseste, cat si in numarul de soferi. Compania preconizeaza ca in urmatorii doi-trei ani va reusi sa atinga un echilibru intre cerere si oferta, cea dintai fiind acum mai mare.
Pentru 2016, compania pregateste un nou sediu, in care va investi in total peste 13 milioane de lei, si care va fi dedicat mai ales spatiului pentru birouri administrative. De asemenea, compania mai are deschise un service RAR multimarca, un service autorizat LOHR si o tinichigerie. Pentru anul viitor este in pregatire si o vopsitorie care sa completeze actuala oferta.

Articole similare

Ad