Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Citroën lansează ë-Berlingo

Citroën a reușit să dezvolte o comunitate extrem de atașată de personalitatea, modularitatea și caracterul practic al MPV-ului Berlingo. Dimensiunile exterioare compacte și interiorul spațios sunt un atu major pentru clienții ce necesită mai mult spațiu.

Vehiculul oferă un cuplu motor disponibil încă de la pornire, fără schimbări de trepte de viteză. Sistemul de propulsie electric nu generează vibrații și nici zgomot. ë-Berlingo oferă un confort de primă clasă la bord, cu scaune înalte, un sistem de direcție fluid și o rază de bracaj de 10,80 m.

ë-Berlingo oferă un motor 100% electric de 100 kW (136 CP)/260 Nm, pentru a atinge viteza maximă de 135 km/h indiferent de modul de rulare ales. Cu noul sistem ë-Toggle de control al cutiei de viteze poți selecta 3 moduri de rulare: normal – 80 kW/210 Nm, eco – 60 kW/180 Nm şi power – 100 kW/260 Nm.

ë-Berlingo răspunde diferitelor nevoi în materie de mobilitate ale clienților. MPV-ul permite accesul în zonele cu trafic reglementat din orașe și este echipat cu o baterie litiu-ion de 50 kWh ce oferă o autonomie de până la 280 km. Sunt disponibile trei soluții de încărcare. Bateria poate fi încărcată peste noapte la o priză de tip Green’up, pentru ca a doua zi să poți porni la drum în deplină relaxare.

ë-Berlingo se află la cel mai bun nivel din segment în ceea ce privește timpul de reîncărcare accelerată. ë-Berlingo oferă un cost de utilizare controlat. Fără schimburi de ulei, filtre de aer, filtre pentru combustibil sau ulei pentru cutia de viteze, întreținerea este cu 30% mai puțin costisitoare decât a unei versiuni cu motor cu ardere internă. ë-Berlingo consumă în medie 18 kWh la 100 km, pentru un cost de 3 euro. ë-Berlingo propune funcții de programare a încărcării, pentru a consuma energie electrică în orele cu tarif scăzut și de precondiționare termică, ce permite setarea temperaturii în habitaclu pe perioada încărcării, pentru ca bateria să nu se consume în primii kilometri parcurși.

Priza de încărcare înlocuiește gura de alimentare cu motorină. La interior, totul a fost gândit pentru a simplifica utilizarea noului Citroën ë-Berlingo. Pe consola centrală, un sistem ë-Toggle controlează cutia de viteze grație funcțiilor Park, Rear, Neutral, Drive și Break. Un comutator de selectare permite activarea celor 3 moduri de condus: Eco, Normal și Power. Ecranul tactil de 8 inch include în meniul său funcția «Energie», ce prezintă informații specifice precum: fluxul de energie (permite vizualizarea modului de funcționare a tehnologiei electrice în timp real, modul de conducere selectat, motorul electric și nivelul de încărcare a bateriei), statistici cu privire la consum și setările încărcării programate a bateriei sau precondiționării termice.

Noul Citroën ë-Berlingo este echipat cu instrumentar de bord digital cu ecran de 10 inch, configurabil (standard începând cu nivelul de echipare Feel) și head-up display, pentru o redare modernă și rapidă a informațiilor esențiale pentru condus.

Articole similare

Ad