Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

CNAIR demareaza procedura de modernizare a Centurii Bucuresti si lanseaza achizitia pentru Varianta de Ocolire Timisoara Sud

Documentatia de atribuire aferenta contractului de lucrari „Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 – DN 7 si DN 2 – A2, sector DN 2 (km 12+300) – A2 (km 23+750)“ a fost transmisa spre validare catre Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP), a anuntat, miercuri, Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). In plus, CNAIR a trimis spre validare catre ANAP si documentatia de atribuire aferenta contractului de lucrari „Proiectare si Executie Varianta de Ocolire Timisoara Sud“.
 

Modernizarea a 11,524 km din centura rutiera a Municipiului Bucuresti: sector DN 2 (km 12+300) – A2 (km 23+750) consta, in principal, in sporirea capacitatii de circulatie de la doua la patru benzi de circulatie, cate doua pe sens, dar si in eliminarea unor intersectii la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi, precum si prin reabilitarea pasajelor si a podurilor existente pe aceste sectoare de drum national, arata CNAIR.
Proiectul va fi finantat din cadrul POIM 2014 – 2020, si este prevazut in Master Planul General de Transport (MPGT) aprobat prin HG 66/ 2016.
De asemenea, compania de stat a demarat si procedura de achizitie publica pentru Varianta de Ocolire Timisoara Sud, documentatia de atribuire aferenta contractului de lucrari fiind transmisa catre ANAP.
Potrivit sursei citate, Lungimea Variantei de Ocolire Timisoara Sud este de 25,690 km de drum national nou la standarde europene si pe langa beneficiile locale, are ca principala atributie fluidizarea traficului intern si international care intra intara prin zona Stamora Moravita, se desfasoara pe DN 59, ajunge in zona Timisoara si se indreapta catre centrultarii pe DN 6 sau pe sectoarele de autostrada Arad – Timisoara – Lugoj.

Articole similare

Ad