Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Colaborarea poate aduce numeroase beneficii

„Vor putea ramane pe piata numai cei care vor oferi servicii complete la preturi rezonabile, iar pentru a face asta tot mai multe companii din transport si logistica ar trebui sa lucreze impreuna, reusind astfel sa-si eficientizeze activitatea.” „Profetia” ii apartine lui Bernard Lefevre, reprezentant P&G.

In prezent, P&G este o companie de aproximativ 90 de milioane de dolari si are 25 de branduri, dintre care cel mai mare este Pampers, cu vanzari de circa 12 milioane de dolari in intreaga lume.
 

„Pentru a ajunge aici si a ne mentine pozitia a fost destul de greu. De asemenea, nu a fost usor sa ne convingem clientii ca produsele noastre sunt superioare celor ale competitiei. Dar aceste lucruri nu se pot face fara colaborare.“
Astfel ca Bernard Lefevre a ales sa discute despre cum colaborarea dintre companii aduce valoare ambelor parti. In opinia acestuia, valoarea companiei se rezuma la TSR (Total Shareholder Return), care inseamna intoarcerea investitiei pe care actionarii se asteapta sa o aiba.
Sunt mai multe lucruri care au impact asupra TSR: cresterea valorii actiunilor, respectiv a pretului acestora, aprecierea stocului si dividendele care se intorc actionarilor. Cresterea profitului este primul element care aduce valoare TSR. Cota de piata nu are o importanta prea mare aici, deoarece nu aduce intotdeauna si o crestere de profit.
Un alt element care contribuie la cresterea TSR este productivitatea. „Profitul poate creste, banii sunt tot mai multi in companie, dar daca nu stii ce sa faci cu ei te alegi cu o serie de bunuri a caror valoare se depreciaza. De aceea, acestea trebuie administrate eficient.“

Clientii sunt tot mai pretentiosi
Pentru cresterea profitului, cel mai important aspect este satisfactia clientilor. Clientii mari ai P&G sunt in special marii retailerii, care au devenit tot mai pretentiosi, astfel ca in prezent doresc ca …

Articole similare

Ad