Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Collect Point, un serviciu nou dedicat transportatorilor

FAN Courier a implementat un serviciu dedicat companiilor de transport, denumit Collect Point, prin care acestia au acces facil la servicii de curierat, printr-o maniera flexibila de gestionare a fluxurilor de documente intre soferi si birouri.
„In anul 2015, FAN Courier a lansat impreuna cu grupul OMV/Petrom o solutie prin care clientii pot lasa corespondenta, chiar si colete cu bunuri la orice statie OMV/Petrom din Romania, serviciul Collect Point fiind disponibil in peste 500 de astfel de statii“, a explicat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, in cadrul ExpoTranzit, eveniment care a avut loc la Cluj la finalul lunii aprilie. Lansat ca o solutie prepaid, serviciul a starnit interes in randul transportatorilor, insa nevoia de a plati prin SMS ii impiedica, „deoarece nu toti soferii sunt angajatii lor sau nu toti soferii au telefoane platite de companie si astfel nu pot recupera costul serviciului.“
 

Din punct de vedere operational, serviciul functioneaza in felul urmator: orice sofer trebuie sa mearga intr-una dintre statiile partenere si sa solicite operatorului din respectiva statie accesul la Collect Point. Aici el preda documentul in cauza, CMR-ul sau orice alt document care trebuie sa ajunga in scurt timp la birou. „Avantajul acestui serviciu nou este legat de costul acestuia, care se va regasi pe factura bilunara a companiei de transport respective. Soferul va transmite catre un numar de telefon unic codul statiei in care se afla, alaturi de o parola unica, primita la solicitarea accesarii acestui serviciu, parola ce poate fi schimbata de oricate ori este nevoie“, a mai spus Cornel Morcov. Dupa trimiterea acestor date, soferii primesc un cod unic din partea operatorului de telefonie mobila, iar acest cod este comunicat lucratorului din statia de carburant, iar acesta il va nota intr-un camp distinct, urmand ca in momentul in care expeditia se introduce in sistemul operational al FAN Courier,  sistemul atribuie codul respectiv datelor de client ale companiei careia ii apartine parola unica transmisa initial, dupa cum a mai explicat Cornel Morcov.
Printre beneficiile Collect Point, oficialul companiei de curierat a enumerat proximitatea benzinariilor, eficienta datorata faptului ca soferii isi vor putea optimiza mai bine timpul, fara a mai fi nevoiti sa astepte curierii sau sa intre in zone cu restrictii, dar si flexibilitatea, deoarece programul statiilor permite accesarea serviciului 24/24h, 7 zile din 7.

Articole similare

Ad