Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad

Comertul electronic a influentat cresterea volumului de livrari UPS cu 7,2% in T2 2014

UPS anunta ca expedierile generate de comertul electronic pe teritoriul Statelor Unite, alaturi de cresterea semnificativa a livrarilor la export, au contribuit la o crestere de 7,2% in totalul livrarilor globale de colete.
Veniturile totale inregistrate pe piata interna a SUA s-au apreciat cu 5,2%, pana la 8,7 miliarde de dolari. Volumul zilnic de colete a crescut cu 7,4%, in primul rand datorita transporturilor UPS Ground si Deferred, care au inregistrat cresteri de 8,1%, respectiv 5,4%.
 

Profitul operational ajustat a fost de 1,2 miliarde de dolari, cu o crestere de 3,0% fata de perioada similara a anului 2013. Rezultatele obtinute de UPS in trimestrul al doilea reflecta costuri de exploatare suplimentare asociate cu serviciile de transport feroviar si investitiile realizate pentru imbunatatirea capacitatilor operationale si extinderea capacitatii retelei.
Pe o baza raportata, profitul operational a scazut cu 82%, pana la 209 milioane de dolari, pe fondul transferului sumei necesare pentru acoperirea cheltuielilor cu asistenta medicala post-pensionare.
Cresterea inregistrata pe segmentul serviciilor de expeditie la sol a fost determinata, in principal, de numeroasele colete cu greutate redusa din comertul electronic.
Serviciul UPS SurePost a inregistrat o crestere mai mare de 60% comparativ cu perioada similara a anului anterior si a reprezentat aproximativ jumatate din cresterea totala.
Veniturile din expeditii internationale a coletelor au crescut procentual cu 6,2%, reprezentand 190 de milioane de dolari, pana la 3,3 miliarde de dolari. Cresterea livrarilor la export a dus la o expansiune a veniturilor pe acest segment. Profitul operational ajustat s-a apreciat cu 4,4%, pana la 471 de milioane de dolari.
Livrarile la export au crescut cu 9,1% fata de perioada similara a anului trecut, iar cresterile au fost inregistrate in toate regiunile in care UPS opereaza. In Europa s-a inregistrat cea mai mare crestere, de peste 13%, in timp ce livrarile la export in Asia s-au apreciat cu peste 6%. Serviciile domestice din afara SUA au crescut cu 4,8%, pe fondul cresterii de pe teritoriul european.
In ce privelte distributia si transporturile de marfuri cargo, veniturile au crescut cu 6,5%, pana la 2,3 miliarde de dolari, pe fondul aprecierilor asociate cu diviziile de Forwarding si Distributie. Profitul operational ajustat a fost cu 11% mai mare, ajungand la 176 de milioane de dolari, iar marja operationala s-a extins cu 30 de puncte de baza, la 7,5%.
Divizia UPS Forwarding a inregistrat o crestere de doua cifre a profitului operational. Cresterile semnificative inregistrate de diviziile North American Air Freight, Brokerage si Ocean Freight au fost afectate intr-o mica masura de o scadere la nivelul serviciilor internationale de transport de marfa (International Air Freight). Pretul pietei pe ruta cheie Asia – Statele Unite continua sa puna presiune pe tarifele percepute.
Divizia de Distributie a inregistrat o crestere de o singura cifra a veniturilor, ca urmare a castigurilor din zona Retail si Healthcare. UPS continua investitiile de extindere a retelei globale de distributie.
Veniturile UPS Freight au crescut cu 5,5% datorita aprecierii cu 4,1% a veniturilor LTL per chintal si castigurilor la tonaj de 1,6%. Profitul operational si marjele au fost imbunatatie comparativ cu anul 2013, in conditiile in care divizia business si-a mentinut focusul pe oportunitatile generatoare de venituri.

Articole similare

Ad