Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Consumatorii romani sunt optimisti

Puterea de cumparare a Romaniei creste, oamenii sunt orientati catre convenience si produse premium de calitate, iar jucatorii din FMCG trebuie sa gaseasca solutii pentru a ramane competitivi si a tine pasul cu toate trendurile de pe piata, este una din concluziile conferintei „reTag – a Retail & FMCG conference for the modern world“, organizata de Business Mark. „Este foarte important sa fim cu ochii pe piata“, este de parere Cristina Osiescu, Client Business Partner, Nielsen Romania.
Schimbarile ce au impactat industria Retail & FMCG in ultimii ani, evolutia tehnologiei, schimbarea profilului consumatorului, noile generatii si valorile acestora, precum si noile formule de consum pun presiune asupra companiilor pentru o continua adaptare a proceselor, a strategiilor de colaborare cu furnizorii si a celor de sales&marketing. In acest context, relatia dintre retail si FMCG devine tot mai importanta, iar colaborarea dintre aceste segmente pentru optimizare este esentiala.
 

„La nivel mondial, populatia din SUA si Asia este optimista la nivelul consumatorului, in vreme ce Europa este un pic mai ingrijorata. Romania se situeaza peste media europeana, desi s-a inregistrat aici o crestere a preturilor, iar ingrijorarea pentru economie si pentru locurile de munca este in crestere. Cu toate acestea, principala ingrijorare a romanilor ramane sanatatea“, a mai spus Cristina Osiescu.
Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Logistica.

Articole similare

Ad