Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Continental pune accent pe economie

Anvelopele au o pondere semnificativa in costul/km, de aceea transportatorii cauta anvelope care sa ii ajute in eforturile de reducere a consumului de carburant, insistand in acelasi timp pentru obtinerea unui randament kilometric foarte bun. Pentru a raspunde acestor cereri, Continental ofera gama de anvelope pentru transport regional, ale carei avantaje, in afara de cele de mai sus, sunt reprezentate de capacitatea de a se adapta tuturor categoriilor de drum intalnite in tara noastra.

Anvelopa HSR2 pentru axa de directie are umerii latiti fata de generatia anterioara, reducandu-se astfel vibratiile cauzate de lovirea asfaltului si uzura prematura. Acest plus de robustete reduce si balansul camionului, deci siguranta in trafic este sporita. Canelurile de pe banda de rulare sunt configurate in asa fel incat elimina pietrele si absorb aproape tot zgomotul generat de rularea pe sosea, care are o pondere importanta in cadrul zgomotului total facut de un camion in mers.
Anvelopa de tractiune HDR2, proiectata special pentru trafic regional, a fost imbunatatita prin eliminarea uzurii de tip „dinte de fierastrau“, cauzate de franarile si accelerarile repetate, dar mai ales de folosirea frecventa a retarderului. Configuratia speciala a profilului creste rigiditatea, iar blocurile anvelopei nu mai „joaca“, fiind redusa astfel uzura.
HTR2, pentru axa portanta, a fost prototipul gamei, latirea umerilor si celelalte inovatii fiind aplicate pentru prima data la aceasta anvelopa, deoarece s-a observat ca, din cauza virajelor, anvelopa care se uzeaza cel mai repede este cea de la a treia axa, din cauza tararii.
Aceasta anvelopa e disponibila pentru toate modelele curente de autovehicule.
Datorita conturului optimizat se asigura o distributie de presiune echilibrata in zona de contact cu solul si uzura uniforma. Prin reducerea rezistentei la rulare sunt generate economii de carburant.
Gama pentru transport regional ofera un randament kilometric cu 25% mai bun pentru toate axele, o rezistenta la rulare cu 5% mai mica, o economie de carburant de 5% si o greutate mult mai scazuta, ceea ce face ca gradul de incarcare a camionului sa creasca. Diferenta nu este foarte mare, dar, in total, avand in vedere faptul ca un camion foloseste concomitent cel putin 10 anvelope, se obtine o capacitate mai buna.

Articole similare