Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Controalele in Franta sunt tot mai dese

Cu ocazia Expo Tranzit, Regis Plumecock a vorbit despre serviciile pe care compania RDSF le ofera clientilor pe care ii reprezinta in relatia cu autoritatile franceze si italiene de control, despre documentele pe care soferul detasat in Franta/Italia trebuie sa le aiba asupra lui, despre amenzile pentru diverse abateri si despre modalitatea de calcul al salariului minim
 

RDSF are sediul central in Bordeaux si un birou la Milano, iar in afara de Franta si Italia mai este prezent in Portugalia, Spania, Anglia, Belgia, Tarile de Jos, Germania, Polonia, Cehia si Slovacia si incearca sa se dezvolte in Romania si Bulgaria. Compania se ocupa de reprezentarea legala a firmelor de transport care nu au sediul in Franta/Italia si fac detasare temporara de personal, de demersurile administrative necesare, de traducerea in franceza/italiana a documentelor obligatorii la control in cele doua state – declaratiile SIPSI (in Franta, valabila sase luni) si DISTACCO (in Italia, necesara pentru fiecare operatiune de transport), scrisoarea care dovedeste faptul ca au reprezentant in aceste tari, formularul A1 pentru fiecare salariat (absenta lui duce la o amenda de 3.269 de euro in Franta) si contractul de munca; ideal ar fi sa existe si o copie a conventiei colective de munca – de pastrarea acestora timp de doi ani si de prezentarea lor la cererea organelor de control.
Pe site-l RDSF clientii au un cont de unde pot descarca toate documentele de care au nevoie si pentru mai multa flexibilitate exista o aplicatie disponibila si de pe telefoane smart sau tablete, astfel incat fiecare sofer sa aiba acces la contul sau si, daca a pierdut vreun document sau nu il are asupra lui din alte motive, sa il poata totusi prezenta la control.

Articole similare