Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Controlul beneficiarilor finali, cheia eliminarii supra-incarcarilor

HG 1373/2008 prevede, printre altele, obligatia furnizorului transportatorului si beneficiarului final de a respecta greutatea de incarcare, transport si receptie. „Singura solutie de a stopa supra-incarcarea si de a aduce tarifele la un nivel normal este de a controla beneficiarii finali. Toti producatorii de materiale de constructii, spre exemplu, care furnizeaza produse pentru lucrari de infrastructura, castiga bani grei, iar transportatorii se confrunta cu amenzile si cu restul problemelor“, este de parere Ilie Raduta, administrator TCS si presedintele Asociatiei Transportatorilor Rutieri din Constructii.
 

Este adevarat ca in cazul beneficiarilor de transport este greu de probat ca supra-incarcarea s-a facut cu stiinta lor. Singura modalitate este de a cantari vehiculele la iesirea pe poarta, iar de regula in aceste locuri este greu de amplasat cantarul, din motive obiective. „Ar fi mult mai rapid si mai simplu sa se faca o comparatie intre bonurile de cantar de la intrarea in incinta cu avizele de receptie“.

Articole similare

Ad