Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Costuri reduse prin monitorizare

Din dorinta de a oferi un pachet complet, nu doar anvelope, ci si servicii, Continental a adus pe piata in urma cu un an un sistem de monitorizare a presiunii din pneuri care a fost vandut doar direct catre flote, dar acum se trece la urmatoarea etapa si va fi oferit si prin intermediul dealerilor, care sa se ocupe si de montare, si de servicii after sales. Prin acest produs se doreste eliminarea costurilor cauzate de rularea sub presiune, reducerea emisiilor si a cheltuielilor legate de imobilizarea vehiculului, dar si cresterea sigurantei pe sosele.
 
Conti Pressure Check (CPC) ii da soferului certitudinea ca este in siguranta, oferindu-i, pe un display, informatii legate de presiunea fiecarei anvelope si reducand astfel riscul exploziilor.

Folosirea de astfel de solutii de siguranta nu este impusa prin lege pentru vehiculele comerciale, ci doar pentru autoturisme, insa este posibil ca in curand monitorizarea la bord a presiunii din pneuri sa devina obligatie legala si pentru posesorii de vehicule co­merciale.
CPC este un produs retro-fit care poate fi montat cu usurinta pe orice marca de camion sau autocar; clientii primesc toate componentele, iar montarea lor este simpla. „Avantajele implementarii unei astfel de solutii sunt foarte importante, iar noi trebuie sa schimbam mentalitatea clien­tilor care accepta cu greu ideea unor noi investitii. Dar faptul ca avem deja clienti multumiti de modul cum functioneaza ne va ajuta sa convingem. Este important de stiut ca daca se elimina riscul rularii cu presiune scazuta consumul de carburant este redus cu 0,9 l/100 km. Se adauga apoi economii de circa 1.000 de euro, costul mediu al repararii unei pene, in conditiile in care statisticile arata ca orice camion sufera cel putin o pana pe an“, a aratat Alfredo Mate, Head of Business Development and Business Intelligence Continental.
In Europa sunt montate circa 600 de sisteme, in diferite tari si pe camioane care deruleaza aplicatii diferite, deci CPC este suficient testat si rezultatele sunt foarte bune.
La inceput Continental a discutat direct cu flotele, insa acum va fi demarata a doua etapa, de vanzare prin dealeri care sa se ocupe si de instalare si de after-sales.

600.000 km fara grija
Anvelopele pierd presiune in mod natural si acest sistem arata conducatorului auto ca trebuie sa intervina. De asemenea, se poate pierde presiune si ca urmare a intepaturilor care pot surveni in timul mersului. Soferul vede acest lucru, poate merge la service imediat, dauna este reparata si se elimina riscul unei explozii.

Articole similare

Ad