Penny Market Romania aprovizioneaza magazinele intr-un ritm accelerat si colaboreaza indeaproape cu furnizorii si partenerii logistici pentru a asigura disponibilitatea produselor pentru clienti, arata compania intr-un raspuns pentru Tranzit.
In acest sens, Penny anunta ca a luat urmatoarele masuri pentru depozitele proprii:
? Toate persoanele care vor sa intre in incinta depozitelor noastre sunt supuse unui control medical; li se permite accesul doar persoanelor autorizate cu o stare de sanatate buna.
? Zonele cu trafic intens, cum ar fi intrarile si iesirile in si din depozite sunt dezinfectate constant.
? Informam in scris si verbal cu privire la dezinfectarea mainilor la intrarea si la iesirea din depozite si instalarea dispenserelor cu solutie dezinfectanta in punctele de acces cheie in si din cladiri.
? Informam in scris si verbal cu privire la purtarea corecta a mastilor de protectie.
? Angajatii sunt incurajati sa se spele pe maini cat mai des si sa respecte toate masurile de igiena avizate de catre autoritatile din domeniu.
Penny precizeaza ca nu au crescut preturile de transport ca urmare a cererii crescute in piata. Compania mai spune ca este in stransa colaborare cu autoritatile responsabile din Romania si „ne pregatim in mod preventiv pentru scenariile enuntate de acestea in legatura cu noul Coronavirus”.
In aceasta perioada, cele mai importante obiective pentru noi sunt de a ne proteja angajatii, clientii si de a asigura disponibilitatea produselor in magazinele noastre, mai arata Penny. Retailerul mai spune ca este posibil ca unele produse sa fie livrate cu intarziere, „insa exista suficiente alternative care le pot inlocui, cum ar fi marci diferite fata de sortimentul cunoscut de clientii nostri”.
Compania anunta ca este pregatita pentru cererea crescuta din aceasta perioada – a intensificat ritmul livrarilor si a modificat procesul de comenzi pentru a se adaata la situatie.