Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

COVID-19 pune frana vehiculelor autonome

In ultimii ani, industria auto a abordat tendintele de a transforma mobilitatea urbana pe termen lung si industria, dar criza actuala le-a schimbat acum prioritatile, potrivit GlobalData. 
"Strategiile conectate, autonome, partajate si electrice au fost considerate de companiile de vehicule ca mijloace care sa le ajute sa se ridice la un alt nivel in ceea ce priveste posibilitatea de a face bani si care sa le aduca si capital de piata la nivelul de care se bucura companiile tehnologice din Silicon Valley? , a spus Calum MacRae, analist GlobalData.

Nivele foarte inalte de investitii au fost directionate catre tehnologii avansate din domenii precum dezvoltarea de prototipuri de vehicule autonome, dar si vehicule dotate cu caracteristici sofisticate de asistenta la condus. In acelasi timp, GlobalData a prevazut cresterea economiei partajate si a firmelor de transport precum Uber si Lyft, amenintand modelul de business pe termen lung al industriei auto. „Partajarea ofera cea mai buna utilizare pentru vehiculele complet autonome. Prin eliminarea costurilor fixe ale soferului, vehiculele complet autonome sunt speranta pentru costuri mai reduse pe kilometru. Totusi, autonomia completa este foarte dificila si nu pare ca vehiculele de nivel patru si cinci vor avea o solutie comerciala in urmatorii ani.?
 
Pandemia Covid-19 este o amenintare existentiala la notiunea de mobilitate partajata in aceasta lume a Covid-19. „In aceste vremuri dificile, conservarea banilor este lege pentru companiile din automotive. Acestea isi retrag initiativele de mobilitate viitoare si revin la produse de baza care le aduc venituri realizabile si rapide.?

Articole similare

Ad
Ad