Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Crestere in ciuda pietei si oferta innoita

La sfarsitul lui iunie, Kögel a organizat la Bad Wörishofen (Germania) un eveniment de presa in care a prezentat, in avanpremiera la IAA, doua noutati absolute – frigorifica PurFerro si semiremorca pentru camioane alimentate cu CNG – alaturi de cateva modele optimizate – basculanta de 27 m3, Mega Light si LongPlex – si de mecanismul hibrid de inchidere/deschidere a prelatei.

Nu numai aceste inovatii indica un an foarte bun pentru Kögel: compania are vanzari mai mari decat in 2011, in conditiile in care piata a scazut, si se afla in curs de extindere, asa cum declara reprezentantii sai.

Conceperea modelului Cool PurFerro a durat doi ani si jumatate, deoarece s-a pornit de la zero: acesta are design complet nou si este realizat din paneluri produse la Duingen, intr-un centru cu traditie in domeniu, pe care Kögel l-a cumparat acum cateva luni. Greutatea proprie a semiremorcii este cu circa 200 kg mai mica decat a celor mai multe frigorifice de pe piata, datorita integrarii optime a cadrului in podea, care permite si o crestere cu 50 mm a inaltimii interioare. Izolatia este mai buna, datorita folosirii otelului si spumei poliuretantice si cresterii grosimii podelei (125 mm), peretilor (45 sau 65 mm) si acoperisului (85 mm), iar gatul de lebada este acum integrat in podea, pentru inaltime interioara cu 20 mm mai mare, de pana la 2.670 mm, ceea ce optimizeaza circulatia aerului rece la interior, pentru economii de energie de 2-4% si incarcare/descarcare mai usoare, dar si pentru a se adapta mai bine la folosirea mai multor agregate, caz in care fiecare centimetru conteaza. Podeaua este complet schimbata – la modelul vechi era din plastic, acum este din aluminiu si sudata pe lateral, ceea ce permite o curatare mai buna, aspect apreciat mai ales de transportatorii de peste – si are suprafata cu 10 dB mai putin zgomotoasa decat la modelul anterior in timpul incarcarii/descarcarii, care va respecta, deci, viitoarele reglementari pentru transportul pe timp de noapte. Panelurile sunt prinse intre ele in asa fel incat, daca apar deteriorari pe anumite suprafete, ele se pot detasa, repara si fixa la loc, pentru costuri mai mici de intretinere si imobilizare mai scurta in service.
Toate aceste modificari aduc operatorului economii de circa 1.000 de euro/an, asa cum promit reprezentantii Kögel, care declara ca noua frigorifica va fi si ceva mai scumpa, insa fara a avansa deocamdata o cifra. Totusi, „va fi un pret foarte competitiv, deoarece Cool PurFerro are in standard optionale de care clientii au oricum nevoie si pentru care la concurentii nostri trebuie sa plateasca. Kögel nu are cele mai ieftine produse, dar sunt de calitate si cifrele de vanzari arata ca operatorii ne apreciaza“, considera Volker Seitz, director de comunicare Kögel.

Articole similare