Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Creșteri pe toate planurile pentru Krone în anul financiar 2020/2021

Krone Group a avut o cifră de afaceri de circa 2,2 miliarde de euro în anul financiar 2020/2021 (de la 1 august 2020 până la 31 iulie 2020), depășind rezultatele din anul anterior, când a avut încasări de 1,9 miliarde de euro. 25% din această cifră a fost realizată pe piața de origine din Germania.
Divizia de vehicule comerciale a avut vânzări de 1.374 de milioane de euro, cu 17,8% mai mult decât în anul anterior, iar divizia de Mașini Agricole a avut o creștere ceva mai mică, de 11,1%, până la 913,5 milioane de euro.
Veniturile consolidate ale Grupului înainte de taxe au crescut de la 42 la 95,9 milioane de euro, iar profitul din vânzări a fost de 4,4%, față de 2,2% în anul anterior.

Krone a avut în ultimul an financiar 5.438 de angajați în peste 15 țări, față de 5.375 în anul anterior, din care o medie de 266 de ucenici, față de 293. 2.924 de persoane lucrează în cadrul diviziei de Vehicule Comerciale, față de 2.948, 2.195 în cadrul diviziei de Mașini Agricole și 319 persoane în Holding.

Compania a continuat să facă investiții în cercetare și dezvoltare, pentru ambele divizii, și a adăugat vehicule noi în portofoliu: încărcătorul GX și trailerul EasyWrap T pentru baloți, alături de Swap Liner, un model modular pentru două cutii mobile, noi șasiuri pentru containere, frigorifica optimizată Cool Liner, noua generație de cutie mobilă 4.0 și primul prototip de trailer electric eTrailer.

În plus, ambele divizii și-au extins gama de servicii digitale, printre care protalul mykrone.green pentru clienți din agricultură și Krone Trusted și Krone 360°Trailer Service pentru vehicule comerciale.

Toate aceste rezultate îl fac pe Bernard Krone să se declare mulțumit de performanțele companiei, cu atât mai mult cu cât contextul nu a fost unul favorabil, din cauza pandemiei.

Pentru a sprijini lupta împotriva noului coronavirus, Krone a organizat 25 de campanii de vaccinare în centrele sale de producție, administrând 8.300 de doze, din care circa 50% pentru angajații săi și 50% pentru familiile acestora sau pentru angajații unor companii din vecinătate. Costul campaniilor a fost de circa două milioane de euro pentru materiale, măști, dezinfectanți și pentru instalarea corespunzătoare a centrelor de vaccinare. Dar pandemia a mai adus și costuri indirecte de circa opt milioane de euro, cum ar fi cele pentru modificarea programului fabricilor și pentru perioadele în care acestea nu au funcționat la capacitate din cauza carantinei.

Articole similare

Ad