Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cresteri semnificative pentru Daimler Trucks in 2010

Economia globala si-a mai revenit in 2010, desi ritmul acestei dezvoltari pozitive a variat in mare masura de la regiune la regiune. S-a produs deci o crestere semnificativa si in ceea ce priveste cererea de servicii de transport si, deci, si de autovehicule comerciale. In timp ce piata europeana a camioanelor s-a dezvoltat moderat in 2010, cea braziliana s-a extins cu mai mult de 50%, comparativ cu anul precedent, iar cererea de camioane in America de Nord si Japonia s-a majorat substantial. Daimler Trucks a vandut anul trecut 355.263 de vehicule la nivel mondial, ceea ce constituie o crestere de 37% fata de 2009.

Pentru divizie, aceste vanzari au generat un profit de 24,024 miliarde de euro, o crestere de 31%, permitandu-i sa isi apere cu succes pozitia de lider in fabricatia de camioane de tonaj mare si mediu, iar reprezentantii companiei cred ca aceasta crestere se va mentine in 2011.
In momentul de fata, Rusia este cea mai mare piata in crestere din Europa, iar din iunie 2010 Fuso Kamaz Trucks Rus produce si distribuie cu succes in Rusia modelul Fuso Canter, aproximativ opt sute de unitati din acest model de camion usor fiind vandute in Rusia pe parcursul anului trecut. Mai mult decat atat, la mijlocul lunii martie, 2011, Mercedes-Benz Trucks Vostok a deschis in mod oficial o noua uzina in Chelny, unde acum se asambleaza primele modele Actros.
In februarie 2011 s-a lansat in India cel de al cincilea model al Daimler Trucks – BharatBenz. In urmatorii cinci ani, Daimler Trucks va investi aproximativ 700 de milioane de euro in India, tara in care, in 2012, divizia va demara si productia de camioane de 6-49 t greutate totala, la noua uzina din Chennai.

Articole similare