Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Cu Ultra-Seal, DSV obtine economii remarcabile in costurile operationale ale pneurilor

De la inceputul lui 2016, cand a finalizat testarea celor 500 de remorci echipate cu anvelope cu Ultra-Seal, DSV a folosit aceeasi tehnologie pe 3.500 de remorci, din totalul sau de peste 8.500 de remorci. Dupa echiparea a circa 40% din flota, DSV a observat deja o reducere foarte mare a costurilor cu anvelopele si a TCO, propunandu-si ca, pana in 2019, sa isi completeze echiparea intregii flote cu Ultra-Seal. In plus, toate remorcile noi achizitionate sunt echipate cu Ultra-Seal direct din fabrica, astfel ca acestea pot de asemenea beneficia de utilizarea optima a pneurilor.
 

Dupa un an de functionare a remorcilor echipate cu Ultra-Seal, DSV a inregistrat o pierdere de presiune mai mica de 5% pe toate anvelopele tratate cu Ultra-Seal, la un kilometraj mediu de 180.000 km pe anvelopa pe puntile spate, precum si o extindere a duratei de viata cu 38%, comparativ cu indicatiile anvelopelor premium.
In T1 2017, DSV a inlocuit mai putin cu 900 anvelope uzate, comparativ cu perioada similara a anului trecut, economisind astfel 270.000 de euro. Intreaga flota DSV a suferit cu 872 mai putine incidente legate de pneuri in T1 2017. Compania a inregistrat 468 de pene, cu 28% mai putin decat cele 650 de pene inregistrate in trimestrul I al anului trecut. In conditiile in care o pana costa in medie 528 de euro, DSV a economisit 96.096 de euro in primul trimestru al anului. De asemenea, compania a inregistrat o reducere remarcabila a necesitatii utilizarii unor servicii costisitoare de servisare din exterior, sigilarea cu Ultra-Seal mentinand presiunea aerului si posibilitatea de a duce masina spre reparatii la atelierele proprii ale DSV din Olanda si Scandinavia. Acest lucru mentine costurile asociate serviciilor de reparatii la un nivel minim.
Principalele avantaje ale utilizarii Ultra-Seal constau in faptul ca lichidul de etansare a pneurilor protejeaza anvelopele impotriva scurgerilor, perforatiilor si exploziilor, rezultand cu 75% mai putine incidente ale anvelopelor. Acesta asigura etanseitatea celor mai multe pene, o reducere a caldurii de 20 pana la 25% si extinde durata de viata a pneurilor cu pana la 40% prin mentinerea presiunii aerului in pneu, ceea ce reduce la minimum uzura anvelopei si consumul de combustibil (cu pana la 5%).

Articole similare

Ad