Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cu un pas inaintea competitorilor

Nici operatorii din Portul Constanta nu au fost mai feriti de „valurile“ crizei economice decat cei din alte zone. Cu toate acestea, scaderea la jumatate a traficului din 2008 in 2009 nu s-a datorat numai reducerii volumelor, ci si unei legislatii fiscale mult mai putin permisive decat ale porturilor concurente, infrastructurii inca deficitare si mai ales slabei organizari a autoritatilor din aceasta zona.
 

Insa, chiar si in aceste conditii, exista companii precum cele ce fac parte din Sea Container Group, care prin punerea la dispozitia clientilor a unor servicii mereu noi, cu valoare adaugata, precum si prin investitii continue in echipamente si facilitati, au reusit nu doar sa supravietuiasca, ci chiar sa se dezvolte, anticipand cerintele pietei.

Sea Container Group, cu actionariat 100% romanesc, si-a inceput activitatea ca agent de linie si casa de expeditii in 1998 si a functionat astfel pana in 2007 cand, odata cu mutarea sediului din Constanta in Portul Agigea Sud, a inceput in paralel dezvoltarea serviciului logistic, obtinand, pentru activitati in incinta zonei libere, licente de depozitare, expediere, incarcare/descarcare nave, comercializare si agenturare de nave, inchirieri si subinchirieri de bunuri proprii.
In prezent, Sea Container Group a ajuns unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniu, acoperind sub umbrela proprie un numar de firme care ofera servicii de logistica si transport nu numai in portul Constanta, ci si in Bucuresti. „Impreuna oferim un pachet complet, de la transport maritim, rutier si aerian, la transport feroviar prin intermediari, comisionare vamala, servicii de logistica, de depozitare, manipulare sau expediere. Practic oferim servicii door-to-door“, a explicat Isabela Dinu, marketing& PR in cadrul Sea Container Group, completata de managerul general al companiei, Sorin Budai: „preluam serviciile importatorului, de la efectuarea transportului maritim pana la usa companiei, asigurandu-i prestatiile locale in portul Constanta. Astfel, venim in intampinarea lui cu avantajul ca marfurile pot fi depozitate in magazia autorizata de vama si scoase treptat, in momentul in care acesta a gasit un client caruia sa i le predea sau cand dispune de resurse financiare pentru plata drepturilor vamale.“
Livrarea marfurilor se poate face din Constanta, pe container (dus la destinatie, descarcat acolo si reintors in port) sau prin transbordare pe camioane sau pe tren. „Prin transbordarea marfurilor in camioanele cu prelata se face o economie de 20-30% din costurile totale de transport. Insa nu toate marfurile se preteaza la un astfel de procedeu care incetineste livrarea lor. De exemplu, marii retaileri prefera transportul containerului la centrele lor logistice si descarcarea acolo“, a mai spus Sorin Budai.
Celor care insa aleg varianta de a stoca marfurile in zona libera, compania le ofera un serviciu complet care cuprinde transport, gestiunea stocurilor (inclusiv ambalare, sortare si etichetare) si expeditia catre ei sa

Articole similare

Ad